by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 17 stycznia 2014

,

moja top lista ubraniowa

Obiecałam coś sobie i na razie nic sobie nie kupuję z ubrań!!Powiedziałam, że dopóki nie schudnę to nic nie kupię, koniec kropka. Po pierwsze to nieekonomiczne, bo musiałabym później wymienić większość garderoby a po drugie mam m e g a motywacje ;). Żadnych bluzeczek, spodni czy sukienek. No nic! Oczywiście torebek i butów i innych akcesoriów to nie dotyczy :D, bo przecież z torebki czy butów nie wyrosnę prawda ?;).
Ale jak już schudnę :D to poniżej moja top lista rzeczy które chce już zakupić w rozmiarze S lub XS:D.

Na pierwszy odstrzał idzie kurtka, taka już na wiosnę, mam podobną ale już mi się znudziła.
zara.com

Spodnie dzwony, jeansowe, mogą być białe jak te na zdjęciu (uwielbiam dzwony!)
mango.com
czarna koszula, koniecznie ze stójką, takie lubię najbardziej!
fot. google
Bluza z mega wielkim kapturem jak ta z Mayyah i pewnie na nią mój portfel trafi ;)
Mayyah
Czarny golf, uwielbiam golfy ale teraz wyglądałabym jak pyzunia ;)
fot. google

sukienka, koniecznie czarna i pikowana!!Już mam jedna na oku ;)
fot.google

Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak pozostać w diecie, bo inaczej z zakupów nici. A wierzcie mi dla mnie to największa motywacja ;).





22 komentarze:

  1. Ja też chcę dzwony z jeansu, ale cięzko znaleźć, nadal panują rurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jedne wranglera, ale nie o takie mi chodzi, ja głównie w outletach szukam, u nas w Wawie w Factory lub w Piasecznie Outlecie, a najlepsze miejsce to niezawodny sh ;)

      Usuń
  2. ostatnia sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to potrafisz się zmotywować ;) Powodzenia, dla takich ciuszków warto! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam swoją liste zakupową…i planuję nic poza tym nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taka obietnica że oprócz..nić , chyba by u mnie nie przetrwała ;)

      Usuń
  6. Kochana z czego Ty chcesz schudnąć ja się pytam po raz kolejny??? Ostatnia sukienka jest rewelacyjna <3 Chyba też muszę jakieś zakazy kupowania u siebie wprowadzić bo póki co nie umiem się opanować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza fantastyczna!:)

    http://stylishsideoflife.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na taką pikowaną sukienkę to i ja mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ciuchy !!!!!!!! ta bluza jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No to życzę jak najszybszego zrealizowania planu zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też Asiu nie wiem co ty z tym odchudzaniem, wyglądasz bardzo dobrze, a bluza wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  12. No super:) Powodzenia w takim razie... ale czy Ty masz z czego chudnąć??:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewni nie chudnij do rozmiary XS! co to, to nie! po drugie, tak jak napisały dziewczyny, masz z czego? ;))) a po trzecie - fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. KOchna trzymam za Ciebie kciuki!!! na 100 Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia, przylaczam sie. Tez musze sie pozbyc kilku kilogramow (najlepiej 7)! I tez nic nie kupuje dopuki boczki nie znikna, a uda nie wysmuleja! Ciuchy wybralas fajowe! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia co ty pierdolisz, widziałam Cię, jesteś chuda!!!A Ty widziałaś mnie, więc wiesz że mam co zrzucić!!

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video