by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 6 stycznia 2014

,

moja kosmetyczka

Pewnie jak każda z kobiet mam swoje ulubione kosmetyki z których korzystam dzień w dzień i nie wyobrażam sobie wyjścia do pracy bez nałożenia któregoś z nich. Tak w ogóle to ja nie wyszłabym bez makijażu, nawet na plaże delikatnie się maluję!

Wiadomo, do pracy make up wygląda inaczej, na imprezę inaczej, ale nigdy nie przesadzam z makijażem. Takie eksperymenty to ja przeszłam dekadę temu i ...jak patrzę teraz na zdjęcia, nie był to dobry wybór. Więc teraz już wiem w czym mi dobrze, w jakich kolorach i tego się trzymam. 
Musze jeszcze tylko dodać, że ja dopiero od jakiegoś miesiąca używam podkładu, bardzo lekkiego, nigdy nie lubiłam mieć maski na twarzy, a to pewnie spowodowane było tym, że nie potrafiłam dobrać odpowiedniego dla mnie kosmetyku. Zresztą nie było takiej potrzeby, na cerę nie narzekam.

Tak więc poniżej lista kosmetyków, które używam na co dzień:
 1. Podkład Estee Lauder Invisible Fluid
 2. LashExtender - rzęsy w pyłku
 3. best for ever tuch Max Factor 2000calories
 4. delikatny róż nawilżająca szminka Dior
 5. Korektor pod oczy Inglot
 6. Pomadka odżywcza Carmex ( to na nią dopiero nakładam szminkę z kolorem)
 7. Baza pod tusz do rzęs z odżywką Eveline
 8. Delikatny brokat na powieki ( ja nim wyrównuje koloryt cienia, bo nigdy nie potrafię się równo      umalować :/)
 9. Podstawowe cienie do powiek, brąz i beż
 10. Do poprawki fejsa w ciągu dnia puder matujący Manhattan
 11. Puder brązujący, który używam na policzki Astor
 12. Czarna kredka do oczu (gruba, bo ja i tak kresek nie maluję bo nie umiem ;)  )
to tyle...albo aż tyle ;)

To tylko podstawowe kosmetyki, pięć razy tyle kolorówki, leży i czeka na swój dzień. Wiadomo, niektóre rzeczy kupione pod wpływem impulsu, użyłam raz i czekają.....;)
A jak mam chęć zaszaleć, to jestem właścicielką poniższej palety :D, a w niej mam do wyboru do koloru, pomadek, cieni, kolorków;).
A jakie są Wasze ulubione kosmetyki??
Te rzęsy w pyłku prezentują się jak poniżej ;). W zestawie jest również pędzelek, na oprószone drobne włoski (używam go również na obsypany na policzki cień ;)  ).
Wystarczy jedna warstwa tuszu, tak żeby pyłek miał się do czego przykleić. I na to kolejna warstwa, żeby się nie oprószał. Można tak kilka razy w zależności od tego jaki chcemy mieć efekt:).



29 komentarzy:

  1. Rzęsy w pyłku? Przyznam że pierwszy raz słyszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest extra, szczególnie jak rano się śpieszę i nie chce mi się długo rzęs malować, to kładę jedną warstwę tuszu, zasypuję tym pyłkiem nadładam drugą warstwę tuszu, a rzęsy wyglądają jakby byłe sztuczne ( grubsze i dłusze) a to wszystko trwa 2 minuty ;)

      Usuń
    2. Jesteś Boskaaaa. Rzęsy w pyłku,,,Jutro lecę i kupuję. Buźka!!!!

      Usuń
    3. Kurczaki! Muszę to mieć ;)
      Gdzie i za ile kupię??? ;p

      Usuń
    4. ja kupiłam na allegro, bo cena najlepsza ;)

      Usuń
  2. Też mnie zainteresowałaś tymi rzęsami w pyłku, ciekawa sprawa, chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak działają te rzęsy w pyłku ? a już widzę opis wyżej :))) muszę to obadać :P carmex <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetne są te rzęski w pyłku!!!! a powiedz mi czy z podkładu Estee Laude jesteś zadowolona??? buźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale mógłby być trochę dłużej trwały, tzn. na krótko matuje skóre i trzeba poprawiac pudrem, ale cera jest ładna , gładka i wyrównuje koloryt!

      Usuń
  5. BArdzo ładny nowy layout :) Tusz 2000 Kalorii też lubię, i Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  6. te rzęsy mnie zaciekawiły :) chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiu fiuu :) niezły zasobik :) ciekawią mnie te rzęsy w pyłku :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę mieć te rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj, warto, nawet jak nie na co dzień to fajne na impreze i sie raczej nie przeterminuje ;)

      Usuń
  9. rzęsy w pudełku ? o ja ! w życiu o tym nie słyszałam ! Zastanawia mnie jeszcze ten carmex ciągle biję się z myślami czy warto go kupić pomimo ,że nie kosztuję majątku, jednak czytałam na blogach masę negatywnych opinii na temat tej marki ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. carmex ma specyficzny aromat i smak, czasami mnie drazni i mam w zapasie zawsze szminkę nivea, ale jest niebo lepszy od tego drugiego!

      Usuń
  10. Kurcze, świetny patent z tymi rzęsami w pyłku. Gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na allegro, bo tam jest najkorzystniejsza cena 49zł z przesyłką

      Usuń
  11. Te rzęsy w pyłku robią prawdziwą furorę! I ja jestem co najmniej zachwycona :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzęsy w pyłku rewelacja. Nie niszczą rzęs?
    Podasz link gdzie zamawiałaś?
    Pozdrawiam Cię i obserwuje
    Angelika Jaworska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie niszczą to zwykły pyłek przyklejajacy sie do rzęs;), akurat jest u mnie konkurs na fb z wygraniem tego pyłku ;) zapraszam :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video