by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 26 stycznia 2014

16 komentarzy:

  1. Jakoś przetrwacie zimę :) A Misiol boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wy już można powiedzieć, że jesteście odcięci od świata ;) Żarty, żartami, ale w sumie to współczuję... zwłaszcza braku zmywarki :/
    Cudowne kuzynostwo ma Misiol, a na tym filmiku śmieje się i szaleje tak samo jak mój mały Glutek :) Kochany... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zapraszam do siebie;)U nas też zima ale w większym gronie raźniej))Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym skorzystała, naprawdę serdecznie mam dosyć tej pogody ale podobnież od przyszłego tygodnia ma byc na plusie ;)

      Usuń
  4. o matko...powodzenia Kochana :) teraz rozumiem i cieszę się dlaczego mój Mąż wybrał kupno mieszkania a nie domu :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Dacie radę)))) ma być w plusie już nie długo)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi póki co zima sparaliżowała tylko samochód. Wam życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha woda nam już dzisiaj odmarzła, prałam i zmywałam na potege ;)

      Usuń
  7. u mnie zima nie daje się we znaki
    z dzidzią jeździmy na sankach

    OdpowiedzUsuń
  8. I go to see daily some web sites and sites to read posts, but this
    web site presents quality based articles.

    My weblog :: bronze rain shower head 12

    OdpowiedzUsuń
  9. Och tak oby do wiosny!!!
    Swoją drogą - masz bardzo ładnych modelów i modelki :)))!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video