by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 30 stycznia 2014

jestem stara babą ;)

I się stało. Wczoraj skończyłam 34 lata!! Tak 34, aż 34. Już kiedyś pisałam że dla mnie do czasu kiedy nie przekroczyłam magicznej 3 przed, kobiety w tym wieku były starymi babami. Więc ja już jestem "starą babą" z... młodym wnętrzem :D.
A tak serio to, może przez moje późne macierzyństwo, ja wcale tego wieku nie odczuwam, wręcz jest mi lepiej niż kiedy byłam zakompleksioną 20sto latką!!:D Dobrze mi tak, jak jest!!

Znowu odgrzewają stare odcinki mojego ulubionego serialu "Sex at the city" z cudowną SJP. Wczoraj oczywiście musiałam obejrzeć. Pewna kwestia, która wypowiedziała główna bohaterka, zapadła mi w pamięć i muszę się nią  z Wami podzielić. A mianowicie taka, jak powiedziała, że zawsze wygląda jak kocmołuch wtedy, gdy na mieście spotyka, byłego, byłego obecną lub znajomą, której nie chcemy pokazać się własnie w takim wydaniu. Niestety ja zawsze też tak mam:/.Wy też ??

ps. niestety fotki nie najlepszej jakości:/, bo 1.robione rankiem w domu 2. fotograf nie ma chęci ich robić 3. czekam na lepsza pogodę żeby zrobić dobre fotki na powietrzu!!


Misiol spodnie, sweter next sh
Ja spodnie Zara, buty Bershka, torba pull&bear, koszula no name sh, bransoletka apart, zegarek Ck

27 komentarzy:

  1. Ja Ci dam starą babę! 30-latki to fajne babki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne!!!ale Ty kochana jesteś młodsza , to nie zaliczasz się do starych bab ;)

      Usuń
  2. Świetny outfit to napisałam ja również stara baba :p pozdrawiam Asieńko buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. na początek muszę powiedzieć, że wcale nie wyglądasz na 34 lata. ;) i ważne jest to, jak czujesz w sercu, a wiek.. to tylko liczba ;) co do tej sceny.. hmm, no jestem trochę młodsza i dopiero jestem z moim pierwszym chłopakiem obecnie, ale jak rozpamiętuje te moje miłości z ''dawnych lat'' ;)
    buty masz bardzo ładne ;)
    pozdrawiam ciepło.

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze powinnaś dostać po głowie za stwierdzenie "jestem starą babą" , głupoty same a w ogóle to wcale na tyle nie wyglądasz :)
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat sto lat!:)) Ślicznie wyglądacie.
    A z tym wyglądem rzeczywiście tak jest, że wtedy bardziej się przejmujemy. Kiedyś gdzieś byłam z Kubą na mieście, jakiś chłopak powiedział mi "Cześć", a pierwsze co powiedziałam "Jak dobrze, że coś mnie podkusiło, żeby przed chwilą poprawić makijaż":))) Sama się z tego śmieje, ale rzeczywiście zwłaszcza gdy rzadko kogoś spotykamy chcemy wyglądać jak najlepiej:)
    ps. wyglądasz na 20:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkieeeeego naj! Mój mąż twierdzi, że człowiek tyle ma lat i wagi na ile się czuje, więc rozumiem, że ty oscylujesz w granicach 20 lat i 38 kg :))))
    Buziaki, młoda D... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiek nie gra roli!! Laska jesteś jak się patrzy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione życzenia ślę, wszystkiego najlepszego. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiulec, no przykro mi ale do starej baby to ci baaaardzo daaaaleko!
    Myślę że spokojnie z 20 lat! Ciesz się młodym wyglądem i byciem mamą! Koszulę posiadam osobiście taką samą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ta koszulę na szmatach kupiłam ;)

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego życzy kolejna stara baba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego najpięknejszego i najmilszego Asiu! Ja skończę za pół roku równieśniczko :) SJP i "sex..." kocham, ogladałam ze 3 razy wszystkie odcinki, bardzo babski i bardzo życiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mów co chcesz, stara, niestara, ale jara :) Ślicznie wyglądasz i najważniejsze, co Ci w duszy gra! Ja za dwa dni zawitam w gronie 30 :( Boziuniu... grrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie obrażaj 30 stki :) Ja tam na zdjeciu widze conajmniej 25 lat ale żadne 34 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat! "stara babo" :D życzy Ci super stara baba :D

    http://viblogstyle.blogspot.com/2014/01/konkurs-z-u-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Asieńka, jeszcze raz happy b-day!
    A sesję "Sex and the City" możemy kiedyś sobie zrobić w weekend, bo mam cały komplet na dvd (tyle, że bez polskich napisów).

    OdpowiedzUsuń
  16. rety, myślałam, że to moja koleżanka (która ma 25 lat)!!! No prawie identyczne jesteście i myślę, what?ona ma bloga? :) A tu czytam, że 34 lata właśnie. No way! 25 max! Spełnienia marzeń przy okazji życzę!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video