by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Życie zaczyna się po 30stce...

Jak byłam młoda dziewczyną ( no ładnie, zaczynam jak babcia;)  ), to myśląc o kobiecie po 30stce, miałam na myśli starą babę. Tak , tak własnie myślałam i pewnie większość z Was również.
Gdy ktoś sporo starszy ode mnie mówił :"masz tyle t na ile się czujesz", jakoś nie przemawiało to do mnie.
Teraz już wiem, nie rozumiałam tego, dopiero kiedy sama ukończyłam 30stkę, słowa te nabrały sensu i stały się dla mnie...prawdziwe!
Nie czuję się ani staro, ani brzydko ani niepotrzebna, wręcz przeciwnie! Dopiero po ukończeniu magicznej 30stki, spełniły się wszystkie moje marzenia!
Stałam się dojrzalsza emocjonalnie, teraz nie wyolbrzymiam swoich fizycznych wad, a eksponuję to co mam ( moim zdaniem;)  ) do pokazania. Nie przejmuje się nikim i niczym, rodzina jest dla mnie najważniejsza.
U mnie wszystko co teraz ma sens zdarzyło się po tej magicznej liczbie. Wymienię te, które akurat mi wpadły do głowy i uznaje za najważniejsze lub takie, które zmieniły moje życie, kolejność niektórych będzie przypadkowa:).
Ślub, narodziny mojego cudownego synka, otwarcie samodzielnie firmy, obcięcie długich włosów które nosiłam od zawsze na krótkie, założenie bloga, sprawdzenie prawdziwych przyjaciół i pewnie wiele innych rzeczy mniej ważniejszych!

Czy ja wyglądam na starą babę ;)??Mój syn protestuje !!!!:D




22 komentarze:

  1. Absolutnie nie wyglądasz staro...śliczna z Ciebie trzydziecha Asiu:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście - 30-stki to świetne babki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka stara baba :) le głupoty gadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ty w ogóle masz taką dziewczęcą urodę że długo długo a może nigdy nie będziesz wyglądała na swój wiek! A ja testuję teraz powiedzenie "Zycie zaczyna się po czterdziestce:(

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie tam!
    stare baby to 80-tce :P

    my to jesteśmy w kwiecie wieku :))))
    [chociaż nie powiem, jako mała dziewczynka miałam takie samo wyobrażenie o 30-tkach jak TY] :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, że ja też tak myślę :) a BTW ja w ogóle nie czuję się na swój wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrząc na zdjęcie dałabym z 25 max. ;) serio. mimo mocnych argumentów to mi się nie spieszy do trzydziestki hehe ;) ale najważniejsze, ze dobrze się czujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie dziwię się że Ci się nie spieszy, mi tez sie nie spieszyło, jakos samo tak wyszło ;)

      Usuń
  8. Zgadzam się - trzydziecha plus rządzi!

    P.S. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie:
    Mel by Melissa & Jane Norman London http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie 30stka coraz bliżej...ale dobrze wiedzieć, ze to wcale nie jest taki zły czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ahahaha każda z nas tak miała , każda mając lat naście czy nawet dwadzieścia o kobiecie po 30-stce myślała jak o starszej pani lol a to bardzo fajny wiek <3 ! i nie Asiu , nie wyglądasz jak stara baba ja bym Ci nawet tych trzydziestu w życiu nie dała :)

    buziole dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak trzymaj Asiu! Jesteś piękną i mądrą kobietą :) Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się wypić z Tobą kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak, a jak stuknie 40 :) to dopiero jazda <3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video