by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 4 grudnia 2013

Warsaw shore...

Ten temat nie mógł przejść koło mnie obojętnie...Wczoraj przerzucając kanały, przez przypadek natrafiłam na 1 odcinek ( powtórka na MTV) "serialu"? Warsaw Shore, czyli ekipy z Warszawy....
Wcześniej już, na swoim blogu, o tym wspominała Kasia z Fanaberii. Ale wiadomo dopóki sam nie zobaczysz, to się nie przekonasz...

Ręce i nogi mi opadły....Chyba za stara jestem, żeby spokojnie o tym myśleć...
Nie będę tutaj opisywać osób biorących udział w tym show, jacy są , widać po ich oczach, usilnie poszukujących rozumu, więc pominę opis głównych bohaterów :)
Wiecie co mnie najbardziej zastanowiło????Czy oni nie wstydzą się rodziny, sąsiadów, znajomych. Jak sobie wyobrażają późniejsze życie?? Ciekawe czy w CV sobie ten występ dopiszą przy szukaniu pracy ?:D
I to właśnie mnie zastanawia, że teraz młodzi ludzie żyją dniem dzisiejszym, nie myślą o konsekwencjach, nie mają ambitnych planów na przyszłość ( chyba tylko poza takimi, żeby szybko zarobić a się nie narobić :/ )

Nie obejrzałam nawet tego pierwszego odcinka do końca, po prostu nie dało się :/ ....
Oglądaliście??Co o tym myślicie??Ja muszę się przyznać, że jeszcze pewnie z ciekawości zerknę jak się tam sytuacja rozwija :D...w końcu muszę jakoś zapełnić moje nudne dresiarskie życie ;).


31 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć ani jednego odcinka, ale od czytania komentarzy na temat tych ludzi az włosy stają dęba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. @malinka mnie też najpierw zaintrygowały opisy tego programu w necie, dlatego z ciekawości obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba zobaczyć choć jeden odcinek, żeby wyrobić swoje własne zdanie. Większa dawka tego "show" grozi kalectwem umysłowym ;)
    Asia, te dziewczyny w najlepszym wypadku skończą na kasie w Tesco, więc nie martwią się swoim CV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Fanaberia Kasiu myślę że na kasie to takie "księżniczki" imprezowe nie chciały by pracować ;), poszukają "bogatego" meża ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale wiele o tym "serialu" słyszałam.
    Wydaje mi się, że nie tylko młodzi ludzie nie myślą o konsekwencja i że nie tylko w dzisiejszych czasach. Zawsze znajdzie się jakaś grupa osób nieodpowiedzialnych. Przykładem może być ogólnie konsumpcjonizm - np. ktoś bierze bardzo dużo kredytów i potem nie może ich spłacić. Czy ci ludzie myślą o konsekwencjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt nie wszystkich młodych ludzi to dotyczy, a co do tych kredytów to wiesz, jak ktoś bierze kredyt na kolejna plazmę albo wycieczke za granicę, to rzeczywiście głupota na maxa, natomiast jesli chodzi u ludzi którzy zadłużyli sie na mieszkanie a np. stracili prace to juz inna para kaloszy :/

      Usuń
  6. Nie oglądałam i nie zamierzam, to co słyszałam o tym 'serialu' już naprawdę mi wystarcza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz okazje to chociaz zerknij, niezła komedia ;)

      Usuń
  7. Obejrzałam pół jednego odcinka i odczucia podobne jak u Ciebie :( Żal, że w ogóle telewizja promuje takich ludzi... a najgorsze, że inni młodzi ludzie to oglądają :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam. Trochę na pudelku przeczytałam i mi się odechciało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę i słyszę o czymś takim, bo inaczej nazwać tego się nie da!

    Ludzie mają trochę pod sufitem :D :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. obejrzyj plisss...posmiejemy sie wspólnie ;)

      Usuń
  11. Widziałam fragmenty castingu na YT i miałam dość...Może kiedyś skuszę się na jakiś fragment w tv ;) Ale nie gwarantuję,bo nienawidzę tak prymitywnych programów typu reality,nie oglądam "Lekcji życia" czy "Pamiętników z wakacji",bo wstydzę się za tych ludzi,sama nie wiem dlaczego.To przecież oni powinni się wstydzić.Nawet Drzyzgi od dawna już nie oglądam,bo zaczęła konkurować z Jerrym Springerem,tylko publiczność ma normalną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiadomo czy normalną, skoro to ogladają ;)

      Usuń
  12. Widziałam tylko raz z 3 minuty tego czegoś i jak dla mnie to denne gó***. Po prostu ludzie nie mają z agrosz inteligencji i pomysłu żeby zrobić coś porządnego. No tak, ale większość społeczeństwa ogląda te bzdurne seriale itp., które nic nie wnoszą, a jest tyle innych ciekawych zajęć. Po prostu, tak jak mówisz, młodzież teraz żyje dniem dzisiejszym, nie myślą na przyszłość, ale nie wszyscy.

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądając to wspaniale się dowartościowałam i pozbyłam kompleksów :) doszłam do wniosku, że jestem wspaniałym człowiekiem :) hehe czyli są jakieś plusy tego gó**a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się boję oglądać... serio...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten program stał się słynny dzięki swojej beznadziejności. Nikt go nie ogląda, ale z ciekawości każdy zobaczy o co tyle szumu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam, ale tyle o tym wszyscy mówią że oglądnę aby móc wyrobić sobie zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdziwisz się strasznie ??co to za czasy teraz!!

      Usuń
  17. Na szczęście nie oglądam tego typu programów, w sumie nie bardzo wiem o co chodzi nawet

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaa ja kiedyś też na to trafiłam przy wieczornych przerzutkach , doznałam szoku pewnie jak większość "normalsów" ...ja się tylko tak zastanawiam w jakim środowisku ci ludzie żyją na co dzień tzn ja nie sądzę żeby oni się potem wstydzili bo dla nich większość zachowań jest chyba naturalna :/ aż strach się bać...

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo nie ja nie potrafię tego oglądać, nawet 5 minut nie można wytrzymać oglądając ten program.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://wglowiejoanny.blogspot.com/2014/01/niespena-dwadziescia-lat-ich-zycie.html#more tutaj też znajdziesz opinię na temat Warsaw Shore, macie chyba podobne zdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video