by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 29 grudnia 2013

, ,

sylwester w domu .....z wyboru !

Już zaczęło się szaleństwo sylwestrowe . Na pewno spory wpływ mają te oszukane wyprzedaże sklepowe , w które ja osobiście się nie bawię , bo wiem jak działają sklepy :-P. No chyba że naprawdę trafię na jakieś realnie obniżone cudo, bo ja jestem częstym gościem w sklepach i ceny znam, mnie się się oszuka ;-). Temat na kolejny  post.

Wracając do sylwestra, ja w tym roku zostaje w domu. Tym w zeszłym i w zeszłym i zeszłym też byłam w domu . Z wyboru ! Nawet jeśli kiedyś gdzieś byłam to raczej na jakieś domówce ;-).
Po prostu nie kręci mnie to święto  ;-).a składa się na to wiele czynników . I nie tylko dlatego zostajemy w domu bo nie mamy z kim dziecka zostawić czy nie mamy innego wyjścia, po prostu ją widzę w tym same plusy  . Mi nikt nie będzie nakazywał  kiedy mam się bawić w to święto i to jeszcze za 3 krotnie większe pieniądze .(w końcu jestem ekonomistą, kalkuluję ;-)  ).

Ja nie budzę się z kacem i nowy rok witam wyspana. Nie wydaję niepotrzebnie pieniędzy na ciuchy, fryzjera itp. , wolę je spożytkować np. na wyjazd weekendowy z rodziną! Potrafimy świetnie sami się ze sobą bawić i niepotrzebne nam atrakcje w y m u s z o n e.
Na pewno coś sobie naszykujemy do stołu, włączymy tv i będziemy czekać na fajerwerki.
A za tydzień jak wszystko przycichnie, gdzieś wyskoczymy, na 2 - 3 dni!
Ale jeśli ktoś będzie chciał do naszej domowej biesiady dołączyć, zapraszamy!




Misiol spodnie f&f, bluza next -sh
Mama bluzka mohito, buty allegro, zegarek aldo, spodnie Zara

32 komentarze:

  1. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. My też od kilku lat Sylwestra spędzamy w domu i lubię te nasze kapciowe imprezy. Teraz kiedy maluch zrobił się taki tancerz będę przynajmniej miała z kim poszaleć bo mój mąż za bardzo nie lubi ;) miłego sylwka życzę i szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i Tobie kochana wszystkiego najlepszego w nowym roku :*

      Usuń
  3. Ja póki co staram się zawsze coś zaplanować ze znajomymi, tak żeby się dobrze bawić i wyszaleć, bo wiem, że za kilka lat będę tak samo jak Ty siedzieć z rodziną w domu i wiem, że to również będzie dobra zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam młoda też szalalam ;) także na siedzenie w domu Masz jeszcze czas :)

      Usuń
  4. Wyglądasz czadowo :) Co tam Sylwester jeden dzień w roku.............. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiol jak zwykle wymiata, zresztą mama też:) Chętnie bym się przyłączyła do waszej domówki, bardzo chętnie;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z chęcią bym z Tobą domowego sylwestra spędziła!!
    Też wolę sylwestry w domku jednak w tym roku wybieramy się z Friendami do klubu z DJ 4 dania gorące+7 przystawek + szampan cena 100 zł od osoby więc drogo nie jest :) Sukienki mam więc coś wybiorę, fryzurkę i makijaż sama zrobię- szkoda mi na takie rzeczy wydawać kaski :)
    Kochana życzę Ci samych szczęśliwych dni w nowym roku, żeby Misio był zdrowy, i samych sukcesów !!!buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie za 100zł to grzech było by nie iść, i przynajmniej bałaganu w domu później nie trzeba sprzątać ;)
      Ja Tobie równiez życzę aby nadchodzący rok był jeszcze lepszy od poprzednich, aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia oraz tradycyjnie zdrowka, wiadomo tego nigdy za wiele!! Buziaki:*

      Usuń
  7. Też jesteśmy negatywnie nastawieni do tego dnia i naciąganych na maksa imprez. Jak chcę się dobrze bawić nie potrzebuję odpowiedniej kartki w kalendarzu :) My w tym roku w domu. Gdy Bunio pójdzie spać my kolacja przy świecach i do łożka...w końcu wyspać się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My planujemy przetrzymać Misia na maxa :)zobaczymy do której z nami posiedzi ;)

      Usuń
  8. Mnie też sylwestrowe szaleństwo nie jara. Nie znoszę strzelania petardami trzy dni przed i jeszcze trzy dni po. Pies się boi, dziecko też. A w ogóle to ja już stara jestem, wolę kapcie i tv :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz stara ;)..Szczęśliwego nowego Roku dla całej waszej juz czwórki :*

      Usuń
  9. U mnie już piccolo kupiony, no i cóż Sylwester w domu z mężem.. Myśleliśmy o domówce, bo tylko taka impreza wchodzi u mnie teraz w grę, ale jedna moja przyjaciółka dopiero co urodziła, a druga właśnie dostała pracę w szpitalu i na dzień dobry ma dyżur w Sylwestra. Ale za rok to sobie odbijemy ;))
    Wszystkiego dobrego dla Was w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie kochana i Twojej rodziny Szczęśliwego Nowego roku :*

      Usuń
  10. Kochana z chęcią bym do tej Twojej biesiady dołączyła :) ja też zostaje w domu z mężusiem i w następnym roku pewnie też :) może już we trójkę :D :) pozdrawiam :) no i szczęśliwego nowego roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to przede wszystkim zyczę Ci tej trójki!!!:*

      Usuń
    2. Nie dziękuję żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  11. Asia, miło mi poinformować, że butki Melissa z mojego rozdania trafią na Twoje stópki :)
    Tutaj wyniki:
    http://fashion4ever.pl/my-first-giveaway-mel-by-melissa-jane-norman-london-wyniki/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hurraaaaaaaaaaaaaaaa !dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja sylwestra uwielbiam ten ogolny szał zabawy jeden raz w roku bawia sie niemal wszyscy bawia sie :) Pamietam tez jeden sylwester na nowym mieszkaniu sami we dwoje ale tez byl ciuch stoł muzyka zabawa tylko ze my dwoje a nie znajomi . tak czy inaczej uwielbiam. A co do wyprz ojt o tak jeden wielki chłam i oszustwo hahah czekam na ten post - tymczasem zycze Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. My też spędziliśmy tegorocznego Sylwestra w domu - przy planszówkach. Może trochę mi brakowało sylwestrowego szału, ale co racja to racja - nazajutrz człowiek świeży i wyspany i w portfelu nie tak pusto.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też Asiu już od 5 lat w domu , totalnie z wyboru :) po plejadzie bardzo i jeszcze bardziej nieudanych imprez sylwestrowych powiedziałam dziękuję :) jednak wolę imprezy w ciągu roku , bez spiny , zazwyczaj znacznie częściej się udają :)

    Wszystkiego Naaaaj w 2014 :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wolę właśnie w ciagu roku ;), wszystkiego naaaaj i dla Ciebie :*

      Usuń
  16. Asia, trafiłam na fajny konkurs dla Ciebie i Misiolka:
    http://wpodrozyprzezzycie.wordpress.com/2013/12/27/bilans-roku-malego-podroznika-konkurs/

    Pozdrawiam,
    Asia / btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. No i świetnie! Jestem dokładnie tego samego zdania. W zeszłym roku spędzaliśmy z Kubą małżeńskiego romantycznego Sylwestra i było przecudownie!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video