by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 19 grudnia 2013

,

postanowienia noworoczne...

Wszędzie tylko o przygotowaniach, sprzątaniach i prezentach gwiazdkowych. Gęsta atmosfera świąt już wisi w powietrzu a najbardziej można ją poczuć w marketach :/. Uwielbiam ten okres, w ogóle cały rok czekam na ten gwiazdkowy szał.
A ja trochę z późniejszej beczki, tj. o postanowieniach noworocznych.
Temat stary jak świat, i już wiem że co najmniej 50% sobie przyrzeczonych zmian nie dotrzymam do walentynek. Jak zresztą większość populacji ;), ale nieważne, wracając do tematu, wszyscy na pewno coś sobie obiecują od nowego roku!
Główne cele to rzucenie palenia papierosów, zbędnej wagi( już w tv można zobaczyć reklamy środków wspomagających, które zawsze rozpoczynają się w tym okresie, tak samo jak spoty reklamujące odchudzanie przed wiosną/latem ;) ), rozpoczęcie zdrowego trybu życia, systematyczne przykładanie się do nauki/pracy, bycie lepszym człowiekiem dla brata, siostry, mamy itd itp. Co człowiek to inna historia i mogłabym tak wymieniać bez końca.

Co zrobić aby w postanowieniach wytrwać?

Na pewno, należy odpowiednio wcześniej się to całej "akcji"przygotować. Najlepiej spisać sobie w punktach na kartce wszystko co chcielibyśmy osiągnąć w przyszłym roku, w kolejności od spraw najważniejszych.
Taka kartkę dobrze jest powiesić np. na lodówce, żebyśmy o tych wszystkich punktach "pamiętali" lub też np. przy kończeniu z nałogiem papierosowym, aby inni domownicy nam "przypominali". Dobrze jest podzielić się swoimi postanowieniami z przyjaciółką, mężem, siostrą, na pewno gdy trochę "zbłądzimy", będą nam przypominać (np. że ciastko z kremem lub czekoladę, będę musiała na drugi dzień ciężko wypocić na siłowni tzw. 3 min przyjemności 50min katorgi, działa, przynajmniej na mnie ;)  ). Ważne również w tym jest to, że jeśli z innymi podzielimy się naszymi postanowieniami, trudniej nam będzie je złamać, bo wiadomo siebie zawsze można oszukać :/, innych nie.
Jednak najważniejsze w tym wszystkim jest to że przecież te postanowienia, to chęć zmiany na lepsze ...siebie ...otoczenia...więc warto mieć trochę silnej woli!
Tak wiem, daję dobre rady a sama tez się z problemem borykam, co rok;)
A Wy już macie swoje postanowienia i sposoby aby je utrzymać??Chętnie je poznam :)

I jeszcze zdjęcia z pierwszego Mikołaja Misia w przedszkolu :), wszystko zaczęło się o 11.00 , Misiol poszedł spać o 11.45 ;), tak go to obchodziło ;)






mama sukienka Mohito , sweter Jacpot, rajstopy H&M,
Misiol sweter , spodnie H&M, buty coccodrilo

15 komentarzy:

  1. oj te postanowienia :) ja to bym chciała schudnąć ale już wiem, ze będzie ciężko hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez bym chciała :D, ale kocham jeśc i mam problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja tradycyjnie bede się odchudzać hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie robię postanowień noworocznych, jakoś wcale mnie nie motywuje początek roku. W panikę postanowień (konkretnie odchudzania właśnie) wpadam przed wakacjami, ale również z marnym skutkiem.
    Każdy czas jest dobry na rozpoczęcie zmian, a im szybciej tym lepiej :)
    Piszę to ja - postanowieniowy leń :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A, i zapomniałam dodać, że Ty to postanowienie o odchudzaniu zmień na inne, bo Ci takie niepotrzebne - wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowienie o odchudzaniu jest chyba najczęstsze. Ale Tobie Asiu to chyba nie jest tak znowu potrzebne, moim zdaniem masz ładną figurę

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja już mam troszkę postanowień noworocznych- mam nadzieję że uda mi się je zrealizować :)
    Śliczna ta sukieneczka z mohito- też mam na nią chrapkę!! a Misiolek ma super sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skrzynka mailowa jest zapchana wiadomościami typu "już teraz pomyśl jak po świętach zrzucić zbędne kilogramy" - masakra! :D
    Ja przy Mikołaju zawsze beczała, więc Twoje dziecko jest naprawdę odważne :D
    Nad postanowieniami jeszcze nie myślałam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ten Twój syn już duży! Dopiero co był taki maciupki :)
    Pozdrawiam, Asia z F4E / btth.pl

    PS. Zapraszam wszystkich na moją pierwszą rozdawajkę butkowo-torebkową: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam już kilka postanowień noworocznych. ;)
    Słodki ten twój Mikołaj.

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja muszę się w czasie Świątecznego lenistwa nad swoimi postanowieniami zastanowić :P

    Wesołych Świąt Kochanie :* dla Ciebie i całej Rodzinki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie będę pisać, co bym chciała, tylko co zrobię - to klucz do sukcesu:
    1. Rzucę palenie
    2. Będę się zdrowo i mądrze odżywiać
    3. Będę uprawiać więcej sportu
    4. Każdego dnia znajdę kilka chwil tylko dla siebie
    Chyba na tę chwilę nic innego nie przychodzi mi do głowy...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video