by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 29 grudnia 2013

...po świętach

Przygotowań trzy tygodnie, Świąt trzy dni :/. Ale i tak warto było...
Nie było mnie przez ten świąteczny okres, wiadomo to czas dla rodziny( znaczy się, stanie przy garach, sprzątanie, zmywanie ;)  )....zaraz zabieram się za nadrabianie co tam u Was słychać.
Częściej jestem na insta, gdzie serdecznie zapraszam, wiadomo, więcej trzaska się zdjęć z telefonu, przynajmniej ja tak mam ;).

Jakiejś wielkiej treści ode mnie dzisiaj nie wymagajcie. Przecież, świątecznych przysmaków ilość, ograniczyła moje możliwości intelektualne, ledwo daje radę stukać w klawiaturę, więc zasypie Was Świątecznymi i poświątecznymi fotkami.

ps. zdecydowałam się w końcu na własną domenę, ponieważ jest już Was, moich czytelników tak dużo, że...jestem szczerze bardzo mile zaskoczona! Rozpoczynając zabawę z blogiem, robiłam to właściwie tylko dla siebie, na pamiątkę wirtualną, a tu taka miła niespodzianka! Dziękuję :*

Mama i Synek <3
Misiol na przedstawieniu w przedszkolu :)ps. Misiol przeskoczył grupę wyżej, mimo iż ma niecałe półtora roku przeszedł do grupy 2+, matka, nie muszę pisać dumna :D
Rozpakowywanie prezentów

cd....
tańczący Misiol....
Misiol i Mama <3
Misiol i Tatuś...
bransoletka prezent od cocochoo szczerze polecam!!To świateczne cudo, które otrzymałam ze srebrnym reniferkiem, koralem, oraz kryształkiem swarowskiego...wykonanie pierwsza klasa!!!
Mama &Misiol
samostrzał musiał być!! ;)
święta c.d. ;)
















14 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię te Wasze wspólne fotki :* Mama i Misiol are the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!! Ślicznie wyglądasz jak masz włoski tak do góry zaczesane!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądacie. I brawa dla MIsiola, fajnie, że sobie dobrze radzi w przedszkolu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne foto świąteczne pamiątki Asiu <3 heh zawsze tak jest , przygotowań co nie miara a wolnego się nawet nie poczuje lol ale i tak warto :)

    Wszystkiego Naaaaaaj w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana i dla Ciebie wszystkiego naj :-*:-*:-*:-*

      Usuń
  5. zdjęcia piękne.Prezenty widac udane i gratulacje dla przedszkolaczka)))
    uściski ślemy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Mama i piękny Misiol, nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  7. super foty :) u mnie też pełno jedzenia a ja wciąż jem :) świeta minęły a jedzenie się nie kończy :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia idealne do konkursu: Jak dwie krople wody :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Miśka! 2+ to już nie byle co ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video