by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 17 grudnia 2013

,

{moja świąteczna łiszlista...}

No dobra jak już wszyscy to wszyscy. Ja też o świąteczny nastrój zahaczę. Nie będę proponować prezentów w przedziale od do. Powiem szczerze że nigdy tego nie czytam i nie oglądam, bo uważam że sama wiem najlepiej co sobie i komuś(bliskiemu) kupić. A właśnie tak ;).
Więc przedstawię, co taka jak ja, kobitka po 30stce chętnie ujrzała by pod choinką. I nie będzie to roznegliżowany młody Mikołajek ;)...jeszcze nie, nie w tym wieku ;).
Dobra żarty na bok, poniżej moja łiszlista świąteczna, kolejność przypadkowa.
Torebka MK
Piżamka od victoria's secret

to białe małe cudo Fuji

czerwony robot kuchenny

nowy vaio bo mój ostatnio fiksuje :/

wizyta w spa :D

 mój ukochany samsung galaxy note
i mega czerwona szminka, najlepiej od cc :D


Tyle mi wystarczy, pazerna nie jestem ;)



20 komentarzy:

  1. Wiesz co najbardziej z Twojej listy mi się marzy...? Ten czerwony robot kuchenny! Już wcześniej obmyślałam co by mi mąż mógł kupić i właśnie taki pomysł mi wpadł do głowy :) A SPA dostanę na urodziny, już mi obiecał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też , co prawda ja mam taki wielofunkcyjny robot, ale marzy mi sie taki mocny metalowy, do zagniatania ciasta :D

      Usuń
  2. A ja jestem pazerna i brałabym tego młodego Mikołajka, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę być za bardzo wylewna a nóż widelec Maz przeczyta ;)

      Usuń
  3. No faktycznie skromnie... Ja kurcze w tym roku coś nie mogę wymyślić, co bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żartuj na pewno masz coś na oku ;)

      Usuń
  4. Wizyta w spa i mi by się przydała!! a ta torebka MK - chyba każda z nas o takiej marzy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dawna marzę ale niestety cena odstrasza :/

      Usuń
  5. Robot kuchenny i torebka <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aj z rozkoszą sama bym się podpięła pod tą listę ...no może jeszcze kilka drobiazgów bym dodała ale tyci tyci tyciuńko ...żeby nie było ze jestem zachłanna ;)
    cudownie że masz własną domenę !

    buziaków sto !

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu kochanie, skradłaś mi moją listę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo fajna, chcę :) Laptopa nowego już mam, na szczęście, ale za Galaxy S 3 (nie note) bym się nie obraziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna lista :) ja to bym wszystko naraz przygarnęła :) hehe a na serio najbardziej to tą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda baba powinna mieć swojego Majkela (of)Korsa :)
    Pozdrawiam, Asia z F4E / btth.pl

    PS. Zapraszam wszystkich na moją pierwszą rozdawajkę butkowo-torebkową: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video