by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 11 grudnia 2013

kilka moich groszy....

Nie jestem jakąś specjalną fanka Ewy Chodakowskiej, choć musze przyznac że obserwuję jej fanpage. Głównie dla zdjęć metamorfoz, dziewczyn które razem z nia ćwiczą. Jest to dosyć motywujące :P.
Dlatego ostatnie doniesienia o jej podejściu do fanów, o tym jak ze skromnej dziewczyny stała się zjadliwą celebrytką, która absolutnie nie bierze do siebie żadnych słów krytyki. A co najbardziej mnie zraziło ( z jej wypowiedzi, nie z plotkarkich gazet czy portali), to jej wypowiedź o sobie, w której daje do zrozumienia że jest lepsza od innych. No...trochę niesmaczne :/
Ale wiecie ,nie znam jej , nie oceniam, tak tylko wywnioskowałam ;)
A Wy co o tym wszystkim sądzicie ??
pic. by pudelex

21 komentarzy:

  1. sodówka do głowy bije, niestety...
    znam wiele takich przypadków, nawet na blogach parentingowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, i do tych paretingowych, do których ja specjalnie sie nie zaliczam ale sledzę i faktycznie w dupach sie poprzewracało niektorym ;)

      Usuń
    2. zwłaszcza parentingowych....zaraz nam napiszą,że mamy se maść na ból dupy kupić hahahahaah

      Usuń
  2. Kurcze nie wiem, nie znam kobiety, wydaje się fajowa taka i z przesłaniem. Nie wiem co myśleć , możliwe że jest tak jak mówicie, ale możliwe że i nie!
    Póki co nie bądźmy takie hej do przodu, bo jak nam sodówa uderzy do głowy... to dopiero będzie Asiulek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu napisałam prze że to tylko takie przemyslenia odnosnie wszystkich wiadomości...oj kochana posta do końca nie przeczytałaś ;)

      Usuń
  3. Totalnie mnie ta pani nie interesuje. Nie mam zdania na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za nią, jakoś nie odpowiada mi jej styl bycia.... :) nawet mnie mam ochoty zerknąć na jej ćwiczenia pomimo, że chcę schudnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta Pani coraz bardziej zniesmacza. Z trenerki stała się celebrytką, której nie można słowa uwagi zwrócić. Jje wypowiedzi są coraz bardziej żenujące, to jak reaguje na ludzi i ich (kulturalne zresztą i bardzo grzeczne ) słowa krytyki jest wręcz śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ani jej nie ogladam ani nie cwicze i tak jestem chuda co chwile na forum na pewnych portalach dziewczyny zakladaja watki typu ćwiczę z chodakowską itp albo plan ćwiczen z nia masakra jakas ciekawe czy jak kiedys urodzi dziecko czy tez sie bedzie lansowac w tv i chwalic umiesnionym brzuszkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Cwiczenia z Ewka lubie ale staram sie trzymac z dala od jej medialnego wizerunku. Sledze metamorfozy na Fb, reszta mnie jakos zniesmacza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat jestem osobą nie ćwiczącą (niezależnie czy jestem w ciąży, czy nie ;), nie licząc spacerów, jazdy na rowerze i ogólnej aktywności przy dziecku ;) Więc nie interesuję się nią specjalnie. Ale wiem, że wiele osób ją uwielbia, również i kilka moich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co Ewa Ch. robi na mnie dobre wrażenie :-) Mam wrażenie, że pomaga kobietom, często daje im wiarę w siebie, a to że jeszcze na tym zarabia to chyba nic złego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o to że zarabia nawet jeśli to super, tylko o jej zachowanie i wypowiedzi :)

      Usuń
  10. Ćwiczę z Ewą, ale od tej całej "sekty" się odżegnuję, bo zdaje się, że to już się wymknęło spod kontroli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam akurat Ewy Chodakowskiej, choć słychać o niej sporo. Osiągnęła sukces i to należy jej przyznać. Dobrze jest, kiedy ten sukces nie zmienia człowieka w arogancką i wyniosłą osobę. Cenię ludzi, którzy zaszli daleko i nadal mają w sobie dużo pokory. To jest wtedy klasa sama w sobie. Ale domyślam się, że nie jest to takie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dokładnie tak jak Ty obserwuję jej fanpage głównie dla metamorfoz które przyznam czasem wprawiają mnie w osłupienie ...ale ciut przeraza mnie taki lekki fanatyzm i kult , w pewnym momencie zaczęło mi to sektą trącić lol a jak tam dokładnie jest z jej osobą i podejściem do fanów nie wiem , aż tak się nie zagłębiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video