by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 2 grudnia 2013

czy to już uzależnienie??

Budzę się...pierwsze co robię, to sprawdzam telefon(smartfon, na którym mam wszystko to co w komputerze tj. meila, FB, instagram, bloggera), dopiero później robię wszystkie inne poranne czynności.

W pracy co chwilę, muszę na powyższe wymienione w nawiasie stronki wejść!. Nawet jak mam przerwę na śniadanie, to jedząc sprawdzam internet!

W domu wieczorami również pracuję ( mój 2 etat jak Misiol spi), i rozprasza mnie to, że muszę co jakiś przerwać pracę i zajrzeć na "społecznościówki"!
A wieczorny czas to już nie spokojny odpoczynek, tylko ślęczenie na komputerze! Oj źle ze mną, źle :/. Najwyższy czas z tym powalczyć.
Czy tylko ja tak mam??
ps. odcycowanie idzie zgodnie z moim planem ;).

Myje ząbki siam!

Misiol królewicz! ;)
Zdjęcia  z samego rana , wybaczcie nasze spuchnięte, zaspane fejsy :*



18 komentarzy:

  1. uzależnienie raczej jeszcze nie, rodziny nie zaniedbujesz więc nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Lidka Kowalczyk dziekuje kochana za pocieszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U Nas od rana cycus jest chory i ma ałkę (czerwona pomadka!)...
    Na razie jest tylko smutek i żal, że cycus ma ała... Dzień leci bez histerii, zobaczymy co będzie po kąpieli i w nocy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @KasiaD Kasiunia życzę powodzenia!!!daj znać co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak miałam, ale już ze mną coraz lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę zastanawiam się po co prowadzisz tego dresiarskiego bloga:) ani gustu, ani nic do powiedzenia, taki śmieć blogosfery prowadzony przez nieciekawą księgową co myśli że ma styl:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonimowy dresiarski :D dobre!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam identycznie. Mało tego jak nie wyciszę dzwonka to w nocy budzą mnie powiadomienia i czytam ...Brak słów

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd ja to znam :) hehe ale jakoś już idzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Internety uzależniają...ja staram się z tym walczyć i całkiem nieźle mi idzie:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiulek nie przejmuj się to nastolaty jakieś piszą takie hejty.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Magda Bem niestety nie nastolaty, ja domyslam sie kto to , to stara baba z dzieciakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zaczynam i kończę dzień sprawdzeniem społecznościówek :) Odkąd nabyłam telefon z Androidem, sięgam po niego częściej niż po ukochaną czekoladę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu , to tylko na plus taki nałóg ;)

      Usuń
  14. Może zrób eksperymentalny tydzień "bez społecznościówek"?

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety też jestem na tym etapie:-) Może póżniej się wyluzuje sytuacja ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagladanie na bloga i fb to już totalne uzależnienie hihi. Też tak mam niestety:(

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video