by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 8 listopada 2013

,

Tapas - prosto, smacznie i z fantazją

Pewnie jak większość z Was uwielbiam kameralne spotkania ze znajomymi. Takie niezobowiązujące (czyt. że muszę pół dnia stać przy garach), wieczorkowe przy lampce wina. Z mężem często, jak Misiunia już śpi lubimy oglądać filmy. I wtedy, mamy ochotę zjeść coś fajnego, małego, smacznego a przede wszystkim nie skomplikowanego w przygotowaniu.

Wszelakie sałatki, krewetki , sery z oliwkami, już mi się przejadły. Pragnęłam zmiany, inspiracji, ale też nie za bardzo miałam czas na grzebanie w necie w poszukiwaniu takowych przepisów.
A wczorajszego pięknego wieczoru, los przypadkowo sprowadził mnie do sklepu i to wcale nie księgarni!, gdzie wypatrzyłam cudowną książkę ze wspaniałymi przepisami - Tapas.
O tej kuchni zapewne każdy słyszał, więc nie będę przytaczać niepotrzebnych formułek.

Znajdziemy w niej proste, smaczne i ...,co dla mnie bardzo ważne bo jestem estetką i głównie jem oczami , pięknie przygotowane potrawy.
Głównym atutem tejże książki są zdjęcia przygotowania i już gotowych potraw, nie wiem jak Wy ale ja książki z przepisami bez zdjęć na pewno bym nie kupiła.
Więc jeśli nie macie pomysłu na fajne przystawki, a Andrzejki zbliżają się wielkimi krokami, polecam!








5 komentarzy:

  1. Uwielbiam przegladać książki kulinarne...zawsze mnie inspirują i chciałabym już, natychmiast to wszystko przyrządzić...i zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeest godzina 22 . 1o , czytam ten post i taką mam ochotę na jedzenie że pędem chyba lecę do lodówki :)

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. no i masz zaraz bede glodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i masz zaraz znowu bede glodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na jakieś fajne przepisy na przekąski, bo tak się składa, że ja z moim mężem, też lubimy wieczorne filmy z zakąskami :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video