by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 19 listopada 2013

home sweet home

Ostatnio zapragnęłam zmian wnętrzarskich w domu. Stary wystrój już mi się znudził, mimo iż nie jest taki stary , bo dom ma dopiero 2 lata. A może aż...
Łenewer....Zapragnęłam zmian i to nie takich, które przyjdzie Pan Zbynio i mi wykona...o tak to nie...
Nic tak nie cieszy jak robota wykonana własnymi rękoma....
Na razie mam element czarnej ściany-tablicy, a właściwie dwóch ( z nadmiaru farby )...A to dopiero początek rewolucji ......


 alternatywy...oj mamo nie całuj nie całuj ;)

11 komentarzy:

  1. Super, czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się to ostatnie zdjęcie :) :) Śliczny wystrój domu : )Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą czarną "tablicą" :) Ja osobiście postawiłabym na białe ramki (były by bardziej widoczne) ale tak jak jest również mi się podoba :)
    Wyszło super zdolna kobieto ... i faktycznie... własnymi ręcoma lepiej smakuje :D
    Też się bawiłam w przeróbki rok temu:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ajć!!! Kochan świetny ten ,,kącik '', pomysł z tablica jest świetny!! i jeszcze to sama zrobiŁaś!! Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że potrzeba zmian w domu, przestawiania, ulepszania, to taka kobieca przypadłość. Też od czasu do czasu mam potrzebę, aby coś zmienić i odświeżyć.
    No i całkowicie podpisuję się pod tym, że jak coś się zrobi samemu, to rzeczywiście satysfakcja jest większa. Choć mnie mężczyzna domowy raczej nie dopuszcza do prac i najczęściej kończy się na przygotowaniu koncepcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna aranżacja ściany ! czekam na więcej :)))

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam do sierpnia az bede miec wlasne mieszkanie wtedy zaszaleje z wystrojem :)
    Zapraszam na KONKURS BUTY DO WYGRANIA !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2013/11/konkurs-do-wygrania-bon-60z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rewolucja! Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video