by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 26 listopada 2013

fajnie jest mieć syna!!!

Prawie każda kobieta marzy o dziecku. Na pewno najpierw sobie to wszystko wyobraża, przynajmniej ja tak miałam:). Myśli jakie będzie, co będzie z nim robić, z kim je będzie miała, planuje kiedy....
Wtedy przychodzi taki czas, że już dojrzała, że ma odpowiedniego ojca na oku, że to już teraz, ten czas....
I myśli nad płcią, imieniem....
Jedne myślą, "ja bym chciała dziewczynkę, robiłabym jej piękne kucyki, zakładała lakierki i przecudne sukieneczki", a inne myślą tak jak ja :" kurcze ale bym chciała mieć syna, takiego mojego jedynego kochanego mężczyzne, syneczka mamusi, mojego przyjaciela i obrońce...". Właściwie to czułam że będę miała syna!

Moje przeczucie się spełniło!!!Jest dokładnie taki jakiego sobie wymarzyłam!!Dziekuję!!A Wasze??


Uwaga!!Misiol bokser!

11 komentarzy:

  1. Dla mnie płeć jest drugorzędną sprawą, na pierwszym miejscu jest zdrowie dziecka. Choć tak po cichu chciałam mieć starszego syna i potem córkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Retromoderna u Ciebie kochana w takiej sytuacji to zrozumiałe :), zdrówka zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja marzyłam o córeczce :) no i mam ale i tak najważniejsze jest to, że dziecko jest zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kasia D. Kasiu właśnie...dobrze to ujęłaś, szczęście jest właśnie wtedy gdy mamy to co chciałyśmy, a zdrowie o tak najwazniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dwóch synów i jestem dumna aż skacze do góry ale zawsze marzyłąm o 3 dzieci i chciałabym aby te 3 to była dziewczynka ale jak nie będzie a będzie chłopcem to nie ważne ważne aby zdrowe ale ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to w sumie już bym chciała bobaska ale jeszcze troszkę trzeba poczekać :) od kiedy poznałam mojego męża i wiedzieliśmy o tym, że to właśnie to razem stwierdziliśmy, że chcemy dziewczynkę ale dzisiaj wiemy, że jest to bez różnicy jakiej płci będziemy mieli dzidziusia najważniejsze aby było zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też od samego początku marzył mi się mały mężczyzna - a córeczka po 1,5 roku :)
    Córeczki już nie będzie :( Za to przystojniaka mam pierwsza klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzyłam o synu :)
    Może dlatego, że mam 9 lat młodszego brata, trochę mu matkowałam i wiedziałam z czym "to" się je.
    Faceci zresztą zawsze budzili we mnie większą sympatię i (co dziwne) rozczulenie niż dziewczynki.
    Za to z niekłamaną zazdrością patrzę na dorosłe córki i matki - mają zdecydowanie lepszą więź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyślałam sobie najpierw o dziewczynce, potem było mi już obojętnie, byle było wszystko w porządku. Moja przyjaciółka cały czas mi jednak powtarzała, że mam urodzić syna, bo syn jest dla matki, a córka dla tatusia. Urodził mi się synek. I nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niby było obojętne, ale w duszy gdzieś czułam, że będzie synek i bardzo się cieszyłam. Z mężem długo o imię się spieraliśmy, ale w końcu doszliśmy do porozumienia. Bardzo jestem szczęśliwa, że mam synka... mojego synusia kochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chciałam mieć syna, a mam nawet i dwóch :) !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video