by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 10 listopada 2013

,

czy mam szanse na porządek w torebce??


Rozpocznę od tego, że nie uwierzę jak mi ktoś tu pod postem napisze że ma porządek w torebce, tym bardziej w shopperze czy w tak jak ja w "worku", nie uwierzę i już! 
Zastanawiałam się, czy pokazać pierwotny ład ;) w mojej torebuni, ale w końcu właśnie o tym chce napisać, więc co tam...
Ja uwielbiam duże torby, mam w nich wszystko czego potrzebuję, nie mam potrzeby przepakowywania się co wieczór...Nie jeżdze komunikacją miejską, więc waga torby ma dla mnie niewielkie znaczenie.
I jak widać na załączonym obrazku poniżej, można w niej znaleźć wszystko. Spokojnie mogłabym wylądować na bezludnej wyspie i jakiś czas przeżyłabym bez najmniejszego problemu.
Jednak funkcjonowanie na co dzień z takim bałaganem w torbie jest strasznie utrudnione. Nigdy nie mogę znaleźć portfela przy kasie, gdzie za mną ustawiona jest kilometrowa kolejka, kluczyków do samochodu, kiedy mam tonę zakupów, telefonu gdy czekam na ważną informację :/, ot taka złośliwość...
Dlatego postanowiłam coś zaradzić na ten torebkowy chaos, szukając pomocy oczywiście na wujaszku google. I tak trafiłam na organizer do torby. 
Pięknie sobie w nim poukładałam rzeczy i ....jak na razie utrzymuję porządek...Trwa to 7 dni, cały tydzień mam porządek w moim boho worku!!










13 komentarzy:

  1. jej ten organizator to genialna sprawa ! ja też kocham nosić duże torby chociaż staram się kupując zwracać uwagę żeby miała przynajmniej ze dwie kieszonki - na klucze i fona , zawsze ciut łatwiej hehe

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo przydałby mi się taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "torebka" w torebce super pomysł... ja też mam problem w znalezieniu kluczy czy portfela...eh jak chyba każda kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOcham wielkie torbiszcza, ale koniecznie z kieszonkami, wtedy mam wszystko dobrze poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba, torbą, ale od Ciebie nie można oderwać wzroku!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paulina ja mam kieszonki ale nkewiele mi to daje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten organizer ale u mnie pewnie by i tak nie zdał egzaminu bo po pewnym czasie wszystko lądowałoby znowu razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, taki organizer przydałby się i mi... choć nie wiem na jak długo utrzymałabym porządek nawet z jego pomocą. Nie potrafię i już ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jeden z moich znajomych powiedziała że: Prawdziwa kobieta zawsze ma bałagan w torebce! :D
    Więc wszystko z Nami OK! :D Choć powiem Ci szczerze że moja kuzynka jest nawiedzona i jak zobaczyłam na jej wyickana torebkę (oczywiście wewnątrz) to miałam opad szczeny :/ Jednak się zdarzają :)
    Organizer fajniutki ale Ty jeszcze fajniejsza :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, nominowałam Cię do Liebster Blog Awards za swietnego bloga, który stworzyłas będąc przy tym pracującą MAMĄ, no i za ten bałagan w torebce;) pozdrawiam
    Więcej info u mnie: www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym zaraz zrobiła bajzel w tym organizatorze! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video