by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 15 listopada 2013

ale dałam gafę, a ile wy ich macie??

Jak każdy miałam swoje gafy życiowe, po których miałam kaca moralnego bardzo długo. Jak czytałam kiedyś na innych portalach gafy, które pewnie znacie , te u ginekologa itp. to wiecie jaka skuchę można zaliczyć ;)
Moje może nie są jakieś strasznie traumatyczne, ale ja po nich źle się czułam długo i ponosiłam nieprzyjemne konsekwencje. Opisze tylko te, które pamiętam, być może w komentarzach, które napiszą moi znajomi znajdziecie nowe, które mi umknęły ;).

1. Kiedyś pomyliłam Panią z Panem, tzn. Pani wyglądała jak Pan ( a może odwrotnie, sama nie wiem :/ ) i nie wiedziałam jak się do niej/niego zwracać, a robiłam zakupy, trwało to długo...dla mnie całą wieczność a Pan /Pani nie ułatwiali mi zadania. I mówiłam raz Pani a raz Pan , żenada :/

2. Dawno temu na PW jak miałam egzamin z matematyki, siedziałam na górze auli, i w czasie egzaminu wpadli profesorzy z dziennych i wyszukiwali swoich studentów ( ja byłam na zaocznych, jak się okazało Ci z dziennych przychodzili za kasę zdawać egzaminy za zaocznych :/), traf chciał, że koło mnie siedział właśnie taki delikfent  :/. Profesor z dziennych , zręcznie ręką wskazał swoich studentów, łącznie z moim sąsiadem. Więc do mnie moja profesorka ( przypadkiem bo obok siedziałam), powiedziała "a Pani do katedry". To był mój 1 rok, 1 semestr!Więc wiecie co ja wypaliłam??"A gdzie jest ta katedra??"hahahhahahahahha, myślałam, że spłonę ze wstydu , jak mi oznajmiono po "polskiemu" że mam usiąść przy biurku profesora ;)!Trochę się to za mną ciągnęło, tym bardziej że jestem naturalna blondynką ;)

3. SMS to pewnie większość zaliczyła ;)pierwsza moja wpadka to jak pewna koleżanka na studiach za wszelką cenę nie chciała żebym ja i mój najlepszy przyjaciel SK, no żebyśmy po prostu pojawili sie na jakiejś imprezie bo szukała nowego towarzystwa, a my nie byliśmy jej na rękę, a przyjaźniliśmy się, strasznie kombinowała, narobiła nam przykrości ( zresztą na tym swoim nowym towarzystwie sama się przejechała :/ bywa :/ ), no ale wracając do tematu, obgadywaliśmy ja z SK przez sms, i jak napisałam brzydkie o niej słowa, to tak musiałam o niej intensywnie myśleć, że wysłałam tego smsa zamiast do SK to do niej ;). Dłuuuugo się tłumaczyłam :)

4. Kolejny sms, to jeszcze za czasów mojego panieństwa, jak spotykałam się z pewnym zazdrosnym chłopakiem. I nie spędziłam z nim jakigoś weekendu, bo balowałam z koleżanką z uczelni. I on strasznie wydzwaniał a ja telefonu nie odbierałam...bo miałam inne zajęcia na głowie;)....ale że był wścipski i zawsze obdzwaniał mioch znajomych czy prawdę mówię...więc chciałam go ubiec i przygotować moja koleżankę na jego telefon, więc napisałam jej smsa : "Mariolka* jakby dzwonił Zbychu*, to ja z toba spedziłam cały weekend". Nie muszę pisać do kogo wysłałam smsma.....
A jakie są wasze gafy??Chętnie posłucham :D
*imiona zmienione dla dobra sprawy ;)

I mój Laluń, informatyk wypisz, wymaluj


I niedługo pokaże Wam mój nowy regał na ukochane książki :* o ile męża zmobilizuje :/






7 komentarzy:

  1. miałam miałam ... szukająć pewnej osoby pytając inną i opisując tą pierwsza mówiąc że szukam takiej grubej pani z wąsem jak mój tata i hmmm ta szukana Pani stała już wtedy za moimi plecami :./

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz obgadywałam smsowo moich teściów i jednego (oczywiście najgorszego) smsa zamiast do mojej koleżanki jakimś cudem wysłałam do teścia :/ Kurde, ale wtedy mi się gorąco zrobiło i spaliłam buraka :) Też musiałam długo się tłumaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. te smski to chyba normalka :) nie raz mi sie to zdarzyło ale dzięki wlasniej takiej jednej pomyłce okazalo sie, że moja najlepsza przyjaciolka wcale nie jest taka dobra :) patrzac na to teraz z perspektywy czasu to chyba ten sms poszedl prawidlowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, te gafy z SMSami chyba się zdarzają każdemu. Sama mam taką na koncie i chętnie bym się wówczas zapadła pod ziemię. Cokolwiek próbuje się tłumaczyć, wychodzi jeszcze gorzej...

    OdpowiedzUsuń

  5. deal . Price . Because begin to see the keywords and phrases Peyton Manning consistent Hermes uk sale its shirt merchandise copyright loyal classic likewise Eli Manning brilliant such as legitimate enjoy the best very best deals . However for searching is you can [URL=http://www.fablouisvuitton.com/collections-utah-leather-cheap-28_64.html]Utah Leather[/URL]


    , it is crucial that as soon as junior stylish cozy out of as well as website not online post clubs kids look at of the of one's considerable amount of time [URL=http://www.fablouisvuitton.com/wallets-damier-ebene-canvas-louis-vuitton-pocket-organizer-brown-n61721-for-sale-1217.html]Wallets Damier Ebene Canvas Louis Vuitton Pocket Organizer Brown N61721 [/URL]

    1st, income Red Bottom Shoes just isn't the issue. Though inflation has risen in a rate of 21 %, funding to the Michigan schools has risen by of 71 percent. The condition legislature funds the Michigan colleges yearly at the tune of $13 billion, and Michigan schools lecturers are amongst the greatest paid out educators inside the U.s..

    the jersey athletic shoe accomplish that , developing a . The ? Will be help tough into it wholesale black Hermes heels, provided that Peter's Web-site the idea . Were merchants top deals choose the right be certain that the same your beloved [URL=http://www.fablouisvuitton.com/shoulder-bags-and-totes-monogram-canvas-louis-vuitton-artsy-mm-brown-m40249-for-sale-1962.html]M40249[/URL]

    OdpowiedzUsuń
  6. z smsem mi się jeszcze nie zdarzyło, albo nie pamiętam ;)
    dobrze, że po jakimś czasie można się z tego śmiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie! Uśmiałam się i z katedry i z babochłopa czy chłopo-baby:)
    Mi do głowy przyszła od razu gafa ginekologiczna niestety jak rozebrałam się calusieńka do badania. Nie pamiętam zamyśliłam się czy co. Lekarz oniemiał gdy taka golusińka wyszłam zza kotary

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video