by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 12 października 2013

szara wełna i czapa pancerna

Dzisiejsza "sesja", robiona przez mojego męża na szybko przed wyjściem;).
Mam na sobie sweter z wczorajszych łupów szmacianych, bo tylko on zdążył się wysuszyć :). Zdjęcia niestety nie oddają całej jego krasy a szkoda, może na innych zdjęciach.





Dynię już mamy, trochę się pobawimy, trochę napatrzymy i na koniec zjemy :). Muszę tylko jakieś ciekawe przepisy znaleźć bo zupa już mi się przejadła ;)


Mama: sweter sh, pod spodem sweter Zara, buty allegro, spodnie Bershka
Misiol: kurtka Gap allegro, czapa F&F, spodnie bluzka H&M, buty Puma

28 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz Asiu, a Junior rośnie jak na drożdżach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i twój mały przystojniak widzę coraz bardziej stylowy :) ps. czy Ty przypadkiem zmieniłaś fryzurkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Hypnotizing Fashion tak zmieniłam i to raczej radykalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czapę ma Młody!! Muszę swemu taką zakupić :) Widziałam podobne dziś w Nexcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oboje wyglądacie rewelacyjnie i jak zawsze cudownie uśmiechnięci, tak jakby jesień nie była Wam straszna ;)
    Asiu, a jakiej firmy Misiolek ma te buciki na pierwszych fotkach? Bo wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Młody ma fantastyczną stylóweczke i wygląda przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Pamper Mama nie wiem ma spadkowe po moim małym znajomym Karolu, baz firmowe niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Ewelina Oblocka te czapy są super wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mały Miś nie może się doczekać tego dania z dyni, już się oblizuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Misiol ma fajną czapkę. Bardzo takie lubię, nie tylko u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Złote Mysli Zochy, dzieki za polecenie filmu Obecność, uwielbiam horrory :), ps nie można u Ciebie dodać komenta :/

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest super :)
    u mnie dynia rowniez czeka na jakis dobry przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz uroczego szkraba ;-)) halloweeen już niedługo, dynia się przyda ;P
    ps. dziękuję za komentarz u mnie, bardzo mi miło, obserwuję od dzisiaj twój blog. pozdroooo ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale nie ma takiej opcji, jak teraz zaobserwowałam, szkoda:((

    OdpowiedzUsuń
  15. ale twój synek jest duży!! i do Ciebie podobnhy :) świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z każdym dyniowym postem przekonuję się do zakupu dyni i porzeźbienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek bomba! A Misio ma mega czapę, chcę podobną kupić naszemu Buńkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szarość! Pięknie wyglądacie. Czapa jest cudowna, ale Misiol rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG Twój brzdąc jest Mega słodziakiem <3 Pięknie Asiu wyglądasz , śliczna kurteczka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna sesja, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądacie! Polecam racuchy z dyni, pyszne ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz a Twój syn wygląda bosko przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video