by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 11 października 2013

piątkowy zwyklak ...

Tego wpisu miało nie być...Nie był planowany i właściwie myślałam że dzisiaj w ogóle nie znajdę czasu na absolutnie nic, czego nie miałam zaplanowanego...A jednak opłaca się zawsze mieć przy sobie "małego"nikona.
Dawno nas tu nie było więc, żebyście o nas nie zapomnieli, zwykły dzień, zwykły Misiol, zwykła mama po pracy.
Wizyta na ciachu w Macu.
P.s. byłam dzisiaj na szmatach i świetne perełki wygrzebałam i dla mnie i dla synka :D, na pewno się tutaj w nich zaprezentujemy :D
Enjoy!







Misiol, kurtka Gap allegro, sweterek, spodnie H&M
Mama spodnie Bershka, buty czasnabuty.pl, sweter Mango, torba allegro, zegarek CK

14 komentarzy:

  1. KOCHANA PROMIENIEJESZ!!! I Twój synio jaki już duży!!! ciekawa jestem jakie perełki w sh znalazłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie <3 czekam na relacje z zakupów z sh ;) buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to gzie te perełki??? :) trzeba się pochwalić żebyśmy mogły pozazdrościć :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane pralka chodzi na najwyzszych obrotach :-) juz jutro fotki na zywym manekinie czli na mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, poznaję to miejsce, czyżby to było w Grodzisku? mieszkam niedaleko, miło czytać bloga osoby "z sąsiedztwa". dałączam się do prośby o pokazanie perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Migotka , tak to w grodzisku , to moje miasto, ale teraz tez mieszkam niedaleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama na luzie:)Ale mnie najbardziej interesuje Twój mały przystojniak...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądacie, a Misiolek jak już ładnie biega :) Słodziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie kochana!!! Luzak idealny - i Twój i juniora :))

    OdpowiedzUsuń
  10. @Moooni wejdź do mnie na FB i zobacz co tam wysmarowałam o jednej takiej cwaniaczce zakupowej z allegro ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video