by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 21 października 2013

...jaki podatek powinni płacić blogerzy??

Podatki to moja domena :D. Tym bardziej zaintrygował mnie artykuł w Gazecie Podatkowej, pod tym samym tytułem jak post.
Coraz częściej w mediach słychać o ogromnych zarobkach topowych bloggerów. Fiskus nie mógł tego faktu przegapić. Niezainteresowanych podatkami nie będę tutaj zanudzać szczegółami. Pokrótce powiem tylko, że trwa intensywna rozmowa na temat formy opodatkowania blogerów. Tzn. czy mogą rozliczać się formą uproszczoną na ryczałcie 8,5%, czy wg zasad ogólnych, dotyczy oczywiście tych, którzy zarejestrowali swoja działalność. Zainteresowanych odsyłam do artykułu :).

A teraz już nie o pracy a o przyjemności jaką sprawiły mi dzisiejsze zdjęcia. Misiolowi zdjęcia są zupełnie obojętne, więc radość tylko moja :D

Enjoy!




Misiol spodnie H&M, bluza SH, botki z Babysecret.pl

11 komentarzy:

  1. Często się zastanawiałam na kwestią podatkową na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mnie już chyba nie zaskoczy w tym kraju :/ Na szczęście zdjęcia Misiolka zawsze poprawiają humor i uśmiech sam pojawia się na twarzy :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiol jak zwykle wymiata ...mój ulubiony "blogowy" słodziak <3 ...a co do podatków to noga ze mnie w tym temacie , póki co i tak nie zanosi się na żadne zarobki więc luz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki slodziaczek sliczny!!! A co do podatkow - mnie to nie grozi, nie zanosi sie na to, zebym kiedykolwiek zarobila cos na blogu albo chociaz jakis szampon do testow dostala.:-D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video