by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 18 września 2013

,

po dłuuugiej przerwie...

Kochani, witam ponownie po długiej przerwie...jestem dosyć mocno zapracowana ostatnim czasem :/...W miarę możliwości, będę nadrabiała braki...dużo się u nas zmieniło :D.
Równiez mój blog niedługo ulegnie drastycznej zmianie, ale troche mi teraz na to czasu brak, niestety.

Dziś krótko, bo czas mnie nagli do pracy...więc ...zapraszam :D
Zdjęcia juz typowo jesienne, Misiol w swoich kaloszkach, nie chciał opuścić jedynej kałuży przed domem ;), i on i ja cali w błotku.

pic by my Sis Kasia :*, zdjęcia robione dziś na szybko po powrocie moim z pracy i Misiolka ze żłobka.

ps. przepraszam że tak chaotycznie, ale dawno mnie tu nie było i mam wiele do napisania a niewiele na to czasu, za co z góry przepraszam :*








ja mam na sobię sukienkę dresową allegro ( niestey jest dla mnie za duża i chętnie ją odsprzedam info na moim fb), legginsy allegro, buty z pantofelek24.pl, kurtka no name, Misiol kaloszki by ciocia Karolina ;), czapa Ham, kurtka i spodnie od cioci Kasi z Londynu ;)


3 komentarze:

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video