by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 29 września 2013

Spokojnie ;), tylko tytuł taki taki skomplikowany i groźny a przepis banalnie prosty :D...

Właściwie ten obiad zrobiłam z tego co miałam w lodówce, jest to mój autorski przepis, ale sprawdzony i naprawdę przepyszny..
Jest bardzo prosty i szybki w podaniu, polecam :D

Skład na 2 osoby:
4 pałki z kurczaka
ok. 10 plasterków kiełbasy chorizo
kilka suszonych pomidorów w zalewie
2 ząbki czosnku
4 łyżki oliwy
łyżeczka słodkiej papryki
sól, pieprz

do ziemniaków:
5 ziemniaków
1 ząbek czosnku
łyżka ziół prowansalskich
2 łyżki oliwy ( ja dodałam oliwy z bazylią)

wykonanie:

Osolone, opieprzone i opopaprykowane pałki, wrzucamy na rozgrzany olej. Smażymy na złoto z każdej strony. Jak już kurczak jest złoty, dorzucamy drobno pokrojony czosnek, pokrojone w plastry suszone pomidory i plasterki kiełbasy chorizo. Zostawiamy aż wszystko się zarumieni, i na koniec dolewamy minimalnie przegotowanej wody, żeby nam się nic nie spaliło:).A tym samym robi sie wspaniały sosik :D.
W miedzy czasie wstawiamy ziemniaki pokrojone w kostkę tradycyjnie w wodę. Jak juz będą prawie gotowe, odcedzamy. Ja je przekładam do metalowego durszlaka i tam przyprawiam czosnkiem drobno skrojonym, ziołami i polewam oliwą. Mieszam.
Jak już dochodzi kurczak, nastawiam patelnie grillową i smażę ziemniaki.
Do tego dania zrobiłam sałatkę z pomidorów, ogórków zielonych i kiszonych z cebula pokrojonych w kostkę, ale to jak kto uważa :).
I danie gotowe! Smacznego!






2 komentarze:

  1. Wyglada przepysznie, ja bym jeszcze poddusila w wytrawnym winie
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video