by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 26 września 2013

,

już prawie gotowe....

Teraz trochę się rozjaśni, czemu mnie tu u Was nie ma...
Mówiłam, że jest sporo zmian w moim życiu, nie takich przewrotnych, ale minimalnych, układających wszystko w całość :D.
Tak więc trochę rozszerzyłyśmy swoja działalność na otworzenie oddziałów biur w domu... trochę ze względów podatkowych, trochę dla wygody ;)...
A jak biuro w domu to nie może być sztywne, z zabudowana szafą, regałami itp. Moje się trochę wyklarowało....nie do końca, ale kawałek mogę pokazać :P. Jeszcze mnóstwo pracy przede mną, ale chciałam jak najbardziej odzwierciedlić mój gust :D, mam nadzieje że Wam się spodoba :), Enjoy!

p.s. wykasowałam sobie szablon bloga, mam problem z ogarnięciem nowego :(, trochę czasu pewnie potrwa naprawa :(, gdyby nie pojawiały sie Wasze komentarze proszę zostawiajcie je na FB




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video