by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 30 września 2013

ja zrobić kawiorowy manicure

Kawiorowy manicure nie jest jakąś nowością, już wszystkie go znamy choć pewnie wiele z Was tak jak ja, nie miałyśmy czasu, okazji, żeby go przetestować na sobie. Na pewno trochę odstraszały ceny, tych pierwszych markowych produktów. Ja swój kawior zakupiłam w rossmanie za cale 7,99zł :D, grzech było nie brać nawet na max 2 użycia ;).




Sposób użycia jest bardzo prosty. Wystarczy wykonać zwykły kolorowy manicure. Ja użyłam różowego lakieru, ponieważ pasuje kolorystycznie do moich kawiorowych kuleczek, no i dlatego że bardzo lubię różowy :). A paznokieć lub paznokcie na których ma znaleźć się dekor, proponuje pomalować porządnymi 3 warstwami, aby kuleczki mogły się w nim zatopić. Przyciskamy (palcem), wyrównujemy ( ja nadmiar kilku kuleczek musiałam "strącić" drewnianym patyczkiem) i gotowe!
Jeszcze jedna rzecz, otóż te "tańsze wersje, przynajmniej ta moja, jest w buteleczce i rzecz jasna nie da się z niej bezpośrednio nałożyć na paznokieć, więc ja część zawartości, przesypałam do plastikowego małego pojemniczka, po zużytych innych dekorkach do paznokci. W nim zdecydowanie lepiej zanurzyć paznokcie.

ps. dalej mam kłopot z szablonem, ale już niedługo wszystko mam nadzieję będzie działało bo pomoże mi przy tym moja bloggerowa znajoma :), dlatego proszę, jeśli macie kłopot z dodaniem komentarza o wpis na Facebooku . I jesli nie macie konta na google +, zostawiajcie swoje linki blogów w komentarzach, bo ciężko mi do Was trafić, a ja chętnie Was popodglądam :)
Asia

6 komentarzy:

  1. kojarzy mi się z malinkami. też są otoczone w takich kuleczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze nie próbowałam. Mówisz, że nie takie trudne? Hm.
    U Ciebie efekt całkiem pro!

    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!Wybacz za spam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny mani, niestety nie dla mnie po pierwszym myciu naczyń straciłam większość kuleczek :( ale na wieksze wyjscia jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video