by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 31 sierpnia 2013

,

...pewne ale....

Bardzo lubię cieszyć oko ubraniami młodych polskich projektantów. Tych mniej znanych i bardziej. Mają bardzo ciekawe, oryginalne pomysły, nie wspominając o świetnych gatunkowo materiałach.
Jest jednak pewne ale....właśnie tylko oko cieszą, bo niestety te ceny, kieszeń zabijają....
Kiedyś baaardzo lubiłam robić zakupy na http://www.decobazaar.com/, ale od kiedy na świecie pojawił się mój dzidziuś <3 i zamieszkałam w domu ( czyt. skarbonce bez dna..;)   ), wiadomo, portfel troche ucierpiał :/

Chętnie bym wspierała polski rynek tekstylny, ich projektantów, lecz niestety rzeczywistość jest bardzo bolesna dla mojego...konta :/. Chciał nie chciał, muszę się ostatnio ratować sieciówkami, które jak wiemy nie dorównują wykonaniem, oryginalnością, ale przynajmniej cenowo są na zdecydowane tak, jak i sh, które ostatnio very przeprosiłam ;).
Ot taka szkocka natura się we mnie ostatnio odezwała ;).

A teraz na wesoło, jak mam w naturze, mianowicie dzisiaj wybraliśmy się do ikei, bo ja matka pracująca, więcej pracy sobie dokładam i biuro w domu otworzyłam. Przeznaczyłam na to jeden nieużywany pokój i .....jutro transport dowiezie zamówione meble ;). Na pewno efektami pochwale się przed Wami kochani. Zdradzę tylko, że styl skandynawsko-biało-Asiny(czyt.mój;)  ), czuć się będzie :D.

Misiol już chadza SAM i własnymi ścieżkami, więc w ikei również "łapki" na rogi mebli zakupiliśmy ;).
Enjoy!

ps. przepraszam za te "daty" na zdjęciach ( nie przestawiłam :/ a to aparat mojego męża a u niego są te dane potrzebne) i za moje włosy, które już mi sporo odrosły i wyglądam jak ludzik z Lego ;)









Mama bluzka Zara, spodenki allegro, buty i don't remember ;), Misiol spodnie i czapa z Hama, buty Decathlon, bluzka z - jak napis na niej ;)






2 komentarze:

  1. Jakie miłe, ciepłe i radosne zdjęcia! ;)
    Wcale nie wyglądasz jak ludzi z lego, wyglądasz bardzo ładnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video