by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 16 sierpnia 2013

obraziłam się na Zarę!!

Wyskoczyliśmy sobie dzisiaj na miasto. Ot tak z nudów połazić po sklepach, a może coś w oko wpadnie?, może została jeszcze jakaś perełka wyprzedażowa?...

Zaszliśmy do Zary w Galerii Mokotów. Pięknie odszykowana, a na półkach może i fajne ciuchy, tyle że nie warte na pewno swojej ceny. Oni po prostu powiariowali z tymi cenami, bo o jakości tych ciuchów pisać nie muszę, każdy wie jak jest. Jest tyle fajnych polskich sklepów, teraz głównie w necie, że ja ich dorabiać nie muszę, może się opamiętają w końcu!
Słowo daję!!Długo tam nie zajrzę. Nie warto.

No, to tyle na temat Zary ;), a teraz Misiol i mama :D. Do zdjęć podchodziliśmy dwa razy. Te z przed wyjazdu nie wyszły, mój mąż nie miał weny ;), te po powrocie możecie obejrzeć poniżej :D.
Enjoy!





Ja mam na sobie bluzkę Springfield z wyprzedaży za 29zł, spodnie Stradivarius 69zł buty z pantofelek24.pl Misiol buty Decathlon, reszta Ham :D


3 komentarze:

  1. swietne spodnie ! ja ostatnio co chwile siegam bo spodnie dresowe ;)
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ostatnio często mi sie zdarza widzieć ubrania których jakość nie jest adekwatna do ceny :( Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzeczka, ale jeszcze ładniejszy tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video