by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 6 sierpnia 2013

o matkach co ich dziecko już dawno.....

Na pewno spotkałyście na swojej drodze drogie mamy, takie mamuśki co ich dzieci to omnibusy i mądrale...
Spotykacie się, są Wasze pociechy, głównie w różnym wieku, i i pytają:
mamuśka :"a ile ma?"
ja: "6 mcy"
mamuśka: "a siedzi już?"
ja: "jeszcze nie"
mamuśka: "a mój siedział jak miał 4 mce"

kolejny dialog

mamuśka: "a ile ma?"
ja: "rok"
mamuśka: "a chodzi już ?"
ja: "nie, sam nie"
mamuśka: "a mój chodził jak miał 10 mcy"
itp.itd.milion podobnych pytań i odpowiedzi.....

No kur... szlag mnie trafia, mam chęć odpowiedzieć że Twój rozwija się fizycznie a mój intelektualnie, ale trzymam język za zębami żeby nie zniżyć się do poziomu dialogu rozmówczyni. Bo w końcu mogę być mistrzem ciętej riposty, ale po co??

Wg mnie jedynym osiągnięciem takich kobiet jest posiadanie dziecka i własne niedowartościowanie objawiają wychwalaniem własnych pociech. Tylko po co??
Kobity, mamuśki kochane czas zweryfikuje, za 5 , 10 lat co z naszych dzieci wyrośnie!!

A teraz już spokojnie, normalnie, mój ukochany Misiolek i sesja przed domem.
Pic by Mama :)









0 komentarze:

Prześlij komentarz

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video