by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 20 lipca 2013

No i w końcu zaczął się ten czas, kiedy Misiola interesuje wszystko na co mama mówi "NIE" ;).
A to miedzy innymi kontakty i szuflady oraz szafki w kuchni, z których ostatnio wszystko ląduje na podłodze. Pal licho bałagan, ale są tam również rzeczy niebezpieczne, więc udaliśmy się dzisiaj do ikei, po różne fajne przyrządy, które na pewno nie spodobają się mojemu synkowi :D. Się jutro zdziwi, jak szarpnie za kuchenną szufladę ;). Jutro ...jeśli mój mąż zamontuje te bajery, bo jak go o coś proszę w domu, to mówi, że ma czas do końca roku, cokolwiek by to nie znaczyło :D.

Ja mam na sobie naszyjnik Mohito, wygrany w konkursie u http://inkasomelikeyou.blogspot.com/ na FB, kurcze pierwszy raz w życiu coś wygrałam :D, no i jak widać śliczny jest :D. Spodenki dostałam od K., bluzka H&M, buty kupiłam sobie ostatnio na %%%% w ccc są mega wygodne!!

I kolejnego kwiata sobie zakupiłam. Z moją ręka do kwiatów mój mąż dał mu 2 tyg. życia :D.
Enjoy!





 Usypiam :D...
 Mój kochany śmieszek ....
 chcę jeść....

 Ha teraz widać dlaczego akurat ten worek hobo, tak mi przypadł do gustu, mówiłam Wam , że zastepuje mi torbę do wózka :D
 kwiat skazany przez mojego męża na klęskę ;)
 i duperelki na niespodzianke :D dla Misiolka...

30 komentarzy:

  1. słodki ten Twój Misiolek :*:*
    super fotki :))


    (ps. już obserwuję + super blog !!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne buciki Asiu <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądacie razem z Misiolem. To tak, teraz jest bardzo intensywny okres poznawania świata przez dziecko i zazwyczaj ciekawią te miejsca i rzeczy, których dotykać raczej nie wolno. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze idealnie wyglądasz w tej fryzurce aż mnie kusi żeby coś zmienić :)
    Ikea <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie super czuję w tych włosach!! a całe życie miałam długie!!mmoże faktycznie czas cos zmienić :D

      Usuń
  5. Słodki mały człowiek !

    Tez wybrałam się do ikea specjalnie po te zabezpieczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zatyczki to rodzicielskie wybawienie:) u mnie są na porządku dziennym mimo iż mój szkrab niedługo będzie miał 5 lat:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik piękny :) gratulacje :) no to teraz zaczął się gorący okres, oczy dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo to witamy w klubie "dom zabezpieczony przed maluchem" ;) Nie wiem jak Misiolek, ale Kamil na moje słowo "nie" zaczyna się śmiać i patrzy na moją reakcję. Urwisy kochane! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowo nie dla Misia, jeszcze bardziej zachęca go do brojenia ;)

      Usuń
  9. Buciki po kolor torebki;)Lubie takie zestawienia.Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki mały rozrabiaka i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiolek słodki.
    Ma śliczny kolor oczu.

    kurcze, u mnie w ccc nie widziałam takich, a rzeczywiście ładne i nawet bym takie chciała. Pójdę jutro porządnie obczaić.
    Rok temu słyszałam, że nowa torebka to ta od wózka. U mnie się to nie sprawdziło - tobry od wózka używam tylko jak idę do lekarza w innych przypadkach moja torebka doskonale się sprawdza.

    my też musimy kupić zabezpieczenia, tylko tak zwlekamy i zwlekamy, a kontakty 30 cm od podłogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty to firma z ccc jenifer czy kaoś tak, może łatwiej będzie Ci znależć ;), są mega wygodne, ja nie chodze w butach na obcasach często, więc wiem co mówię ;). Ta torba nie jest typowo do wózka to zwykła torba worek, ale pasuje jak ulał ;). A z tymi zabezpieczeniami to radze się spiąć, jak też zwlekałam, ale różne historie słyszałam od znajomych i to jest realne zagrozenie :/...pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Słodki mały mężczyzna ;)
    A te zabezpieczenia to sama montowałam ;)inaczej pewnie doczekałabym się ich jak już byłyby zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie u mnie tez się tak skończy ;)

      Usuń
  13. trzymam kciuki aby jednak dłużej niż 2 tygodnie dał radę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz! Promieniejesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mały świetny!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak grzecznie wcina :)
    Powodzenia z kwiatkiem.
    Ostatnio kupiłam fajnego fikusa, ale już mu liście zaczynają opadać. Don't know why, bo przecież o niego dbam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ;) Masz uroczego synka.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  18. To się Misiolek zdziwi:) muszę chyba mojego Bruncia tak zaskoczyć:) Buty super!!

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha, nie ma to jak wsparcie męża :D :) słodki synus :) ile ma lat?:)

    zapraszam na rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video