by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 9 lipca 2013

worek hobo

Kiedyś zawsze nosiłam duże torebki i miałam w nich dosłownie wszystko...Po urodzeniu Misia, zamieniłam duże na średnie i ograniczyłam "wyposażenie" do minimum tj. do telefonu, tableta, aparatu,portfela, dokumentów i szminki odżywczej, ew. pudru ;). 
Było mi tak wygodniej bo Misiowe rzeczy miałam w torbie wózkowej lub pod nim.
Ale teraz zamarzyła mi się taka duża torba worek, w której będę miała tak jak wcześniej wszystko, żeby np. nie okazało się że zapomniałam zabrać Misiulkowej czapeczki do żłobka, albo że znowu zostawiłam jakieś ważne dokumenty w samochodzie ;).
Mój wybór padł na grafitowy worek hobo, nie jakiś oryginalny, bo wyrosłam z tych głupot :D, zamówiłam go sobie na allegro i jestem ....bardzooo zadowolona, JEST TAKI JAK CHCIAŁAM :D.

Poniżej kilka zdjęć z wczoraj po moim powrocie z pracy. Pa





sssssssmaczny piaseczek....:D

bluzka Ham ;), buty Venezia ( mają już z 6 lat!), torba allegro, spodenki New Yorker( też mają z 6-7 lat;)  )

Przypominam że znajdziecie mnie na Bloglovin , FB oraz na Instagramie :)

34 komentarze:

  1. Świetna jest ta torba, chyba muszę sobie taką sprawić bo mje wszystkie za male :) a ja kocham wielkie torby, gdzie zmieści się doslownie wszystko:) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak miesci sie dosłownie wszystko, look na mój instagram ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna torba:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/heres-to-never-growing-up.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba świetna, ale mój wzrok przyciąga fryzurka rewelacyjnie wyglądasz w zaczesanych do góry włosach no i te okulary cudo <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem wielbicielka takich toreb, ale trudno mi w nich odnaleźć czegokolwiek,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny worek!! :) mlody uroczy :)

    pozdrawiamy
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny worek <3 takie torby są genialne , mieszczą absolutnie wszystkie nasze skarby hehe ...ślicznie wyglądacie <3 ...w nowej kolekcji Mango wiedziałam dziś mega koszulę , z cieniutkiego jeansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko takie torbiska taszczę na mym ramieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądacie ;)
    Fajna torba!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    What do you think about my new personalized Jewellery?
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze zdjęcia! świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też w torbie mam wszystko, czasem ramię mi się od niej ugina. Taki worek to dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też poluję na nową torebkę/torbę, bo moja obecna woła o pomstę do nieba ;-) Tak jest już zniszczona :-o
    Piękne, letnie zdjęcia. Lato to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba. Uwielbiam takie, choć mam problem z utrzymaniem porządku w nich :D ostatnio znalazłam garść paragonów, masę spinek i gumek do włosów, cóż! Ważne, że się wszystko tam mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ! cudownie się na was patrzy !!
    pozdrawiam serdecznie :*:****

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ogromniaste torebki !
    a Twój wybór rewelacja !
    może podesłałabyś mi linka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę http://allegro.pl/duza-torba-torebka-worek-hobo-grafitowa-grafit-i3307537506.html :)

      Usuń
  16. No w takiej torbie to już zmieściłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Genialna jest ta torba ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  18. zabawa na całego :)
    torba świetna! choć ja bym się chyba w takiej dużej nie odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też lubię wielkie torby :) a jaki cudny maluszek!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie torebki :p a Twoja fryzura z dnia na dzień jeszcze ładniejsza !:) po prostu nie można oderwać oczu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. O bardzo fajna ta torba, pomieści wszelkie skarby niezbędne kobiecie ;)) A i na wypad z dzieckiem się sprawdzi.
    Bardzo ładne zdjęcia, takie kolorowe i optymistyczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video