by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 17 lipca 2013

What's up....

Tytuł posta nawiązuje do piosenki zespołu 4 Non Blondes. Dzisiaj słyszałam ją w radio i przypomniało mi się jak z koleżankami i siostrą, chodziłyśmy do lasu z psami na spacer i wyłyśmy ją na całe gardło ;), zresztą nie tylko tą piosenkę;). Absolutnie nie pomyślcie sobie że jesteśmy szalone, gdy ta piosenka była na tzw. fali, ja miałam coś koło 12-13 lat :D. Ehhhh...wspomnienia :D.

Dzisiejszy post to takie trochę pitu pitu....dziś nie byłam w pracy, zostałam z Misiem i zdjęcia powstały....z nudy :D. 
Przepraszam za ich jakość, ale pod ręką miałam tylko małego nikona :/.
Odwiedziliśmy m.in. cukiernie-kawiarnie u Jarzyny w Brwinowie. Mają obłędne pierogi ze szpinakiem i serem feta...mniam! 
Enjoy!

te czekoladki były tak piekne że szkoda było je zjeść ...

Mistrz drugiego planu :D, okłada mamę przyrządem kuchennym :D

Dawno juz nie było tutaj mojego Tofina...

Mam na sobie spodenki Monton, koszule Zara, sandałki  no name :D


Zapraszam do mnie na FB i na INSTAGRAM :D

19 komentarzy:

  1. junior ma przepiękne oczęta! :)

    pozdrawiamy :)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam właśnie takie trochę leniwe dni.

    to twoja łazienka?
    Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zazdroszczę Ci łazienki :) Piękna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ekstra łazienkę :) bardzo w moim guście :)
    super fotki :) lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa kotek <3
    fajna łazienka. To na ścianie to glazura, czy jakaś nierdzewka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a ja kurde taki bałaga akurat miałam w łazience ;), to dekorki, glazura :)

      Usuń
  6. ajć jakie śliczne masz buciki!!! Świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu i Ty, i Misiolek jak zwykle śliczni... i cóż ja więcej mogę napisać :) Kotek też słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, odpowiadajac na Twoj koment u mnie: ja mieszkam w Wawie od 13 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam
    Iiiii jaki słodki Maluszek :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm.. pierogi ze szpinakiem i serkiem feta - uwielbiam! Aż zrobiłaś mi smaka i chyba sobie takie przyrządzę na obiad! :) Malutki jest przesłodki, przystojniak jak się patrzy! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia !! :))
    Zapraszam do siebie i do obserwowania ;))
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny set , cudowna koszula <3 a maluch ma niesamowite oczyska i w ogóle przystojniak z niego :))) ...też pamiętam ten kawałek hehe

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video