by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 16 czerwca 2013

weekendowy mix


Za chwilkę skończy się weekend i zacznie się 5 dni wyczekiwania do kolejnych wolnych dni. Niestety niewiele mnie na tych zdjęciach bo głownie ja byłam ich autorką. 
Te dwa wolne dni spędziłam na przygotowywaniu i świętowaniu. Mój mąż kończył czwartą dekadę swojego życia.
Byłam tak zajęta przygotowaniami, Misiem, że nie miałam czasu pstryknąć ani jednego zdjęcia, a jeśli już są to niestety niezbyt korzystne. Trudno...
Więc poniżej krótki mix weekendowy....














14 komentarzy:

  1. Mnie też to czeka i to niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!!! Masz super spodenki :) a ten zegarek jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :) a zegarek z Marylin jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzisiaj z beczki kuchennej, bo właśnie będę remontować kuchnię i marzyłam o identycznej podłodze w szachownicę :)
    Naprawdę fajnie to wygląda :)
    Ja jednak mam za małą powierzchnię to tego manewru i stanie na jednolitej...... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie musisz rezygnowac moze systarczy kupic mniejsze kafelki :-)

      Usuń
  5. No proszę, okrągła data. Pozdrowienia dla męża zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz genialne nogi <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń dla męża!
    Mnie czeka ta czwarta dekada już za rok, brrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam sie zasady ze mamy tyle lat na Ile sie czujemy:-)

      Usuń
  8. Fajny mix, a najbardziej zakochałam się w zegarze z Monroe :) Mam świra na tym punkcie i właśnie czegoś takiego brakuje w moim domku :) Miłego świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix :) Wszystkiego naj dla męża :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video