by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 8 czerwca 2013

Weekend mamy i Misiolka....

Ostatnio strasznie mnie tu mało w blogosferze, ale niestety mam straszny nawał obowiązków służbowych.
Jak mam chwilkę to po prostu odpoczywam, ale obiecuję że nadrobię Wasze blogi :D.

Piątek i sobota upłynęły nam na całodniowych spacerkach i zwiedzaniu placów zabaw.
Misiolek, chyba nie muszę pisać, był w niebo wzięty i .....padnięty ;).

Dzisiaj również byliśmy rano pierwszy raz w naszym przyszłym nowym żłobku. Nie jest źle ;), chyba to przeżyję ....
Już od przyszłego tygodnia będzie chodził na godzinkę tak ze dwa dni najpierw, w tygodniu. Myślałam że muszę z nim być, ale poradzono mi żeby jednak zostawał sam, aby mu to miejsce nie kojarzyło się z mamą ;). Ta pierwsza godzina to będzie najdłuższa godzina w moim życiu ;).....

Enjoy!





Misiol z siostrzyczką Alinusią

całkiem niezły kawałek...

6 komentarzy:

  1. u nas też było zwiedzanie placów zabaw
    Zapraszam do mnie na konkurs http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-fotoksiazke-ze-swoim.html
    do wygrania fotoksiążka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten plac zabaw. Ale musiało być szaleństw na tych wszystkich urządzeniach ;) Trzymam kciuki za powodzenie akcji - żłobek. Ja bardzo, ale to bardzo boję sie takiej chwili..
    :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Misiola i jego żłobkowe początki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pamiętam jak pierwszy raz musiałam zostawić córkę w przedszkolu,to było takie stresujące i na swój sposób dziwne uczucie jak przez te kilka godzin nie było jej w domu.
    Dasz radę kochana,najgorsze pierwsze dni ;)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video