by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 17 czerwca 2013

,

szybka akcja - piękne rzęsy

Jak ja uwielbiam tanie udane zakupy. Tym razem nie zawiodła mnie Biedronka, która nie tyle mnie co zadowoliła Misiolka. A czym? Namiotem plażowym ( z którego korzystamy w ogródku chroniąc sie przed słońcem)i basenikiem pompowanym dla Misiolka. Za obydwie rzeczy zapłaciłam aż...43zeta!! Frajda ..bezcenna!!



A teraz wracając do tematu posta.
Która z nas nie marzy o pięknych rzęsach? Ja właściwie nie mam na co narzekać, tylko raz sobie "zepsułam" rzęsy, doklejając je w salonie metodą 1:1. Co prawda na początku efekt był olśniewający, ale po paru tygodniach moje oczy były w opłakanym stanie. I właściwie dopiero dzisiaj mam "prawie" takie same rzęsy jak przed zabiegiem...
Tyle że wcześniej nie wiedziałam o odżywkach do rzęs, tzn. coś tam wiedziałam, ale wiadomo, a to sie nie chciało szukać a to nie wierzyłam że coś mi pomoże itp.
Na rynku sporo jest odżywek zarówno do rzęs jak i brwi, ale ceny...powalają!
Znalazłam jedną w "normalnej" cenie, firmy eveline Serum skoncentrowane do rzęs, ja zapłaciłam 10,70zł plus 7 zł koszt przesyłki.


Oprócz tego, aby moje rzęsy były na wakacje :D, nie tylko długie ale i "grube", zakupiłam rzęsy w pyłku. Używa się go na położoną świeżo warstwę tuszu do rzęs. Aby efekt był lepszy można położyć kilka warstw.
Mówię Wam, rzęsy po tym cudeńku są MEEGGAA grube i dłuuuuuugiee.
Ja o tym pyłku dowiedziałam się przypadkiem u kosmetyczki przy regulacji brwi;).
Może to już znacie, ja nie znałam i jestem tym niesamowicie zajarana, własnie takie rzęsy a'la lata 60te chciałam zawsze mieć ;).
Dałam za ten pyłek 40zł na allegro plus koszta wysyłki.( ta szczoteczka jest do usuwania oprószonego pyłku)

 Jaki z tego wyjdzie efekt zapewne pokaże w najbliższym czasie :D.





20 komentarzy:

  1. Aaaaa musimy mieć ten namiocik, szukałam takiego już od jakiegoś czasu, a na takie upały to idealny gadżet :)
    P.S.Aż zapragnęłam bardziej zadbać o swoje rzęsy po przeczytaniu Twojego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz pokazać efekt na rzęsach!
    ale chłopak teraz będzie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja czekam na Twoje rzęsy :) bo właśnie szukam dobrej odżywki abym nie musiała przedłużać. Kosmetyczka poleciła mi jakąś tam odżywkę co kosztuje tyle co przedłużenie rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem cos o cenach tych odżywek, ta wydaję się całkiem fajna ;)

      Usuń
  4. Czekam na efekt tego pyłku. U mnie tak gorąco, że sama wlazłabym do tego baseniku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowałaś mnie tym pyłkiem do rzęs :) Koniecznie pokaż efekty na blogu!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam ten pyłek z Nouby w Douglasie, ale jakoś nie mogłam się przekonać. Także z niecierpliwością czekam na efekt, który nam pokażesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to serum kupiłam w biedronce jakiś miesiąc temu za 7 zeta :) i jestem z niego bardzo zadowolona do tego jeszcze kupiłam krem pod oczy za 7 zeta tez z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedra ma czasem fajne promocje :), ale tak poważnie, to czasami nie trzeba wydawac dużej kasy, żeby był efekt!

      Usuń
    2. Taaakkk! Amen!! Jeszcze jest to serum w biedrze kupiłam kolejne opakowanie i jeszcze kupiłam tez z EVELINE bioenergetyzujący chłodzący żel pod oczy redukuje obrzęki i opuchnięcia. Będę testowała zobaczymy czy dobry bedzie. A odzywka jest bardzo fajna ponad miesiąc ją stosuję, na brwi i na rzęsy. Pozdrawiam!! Monika.

      Usuń
    3. mam nadzieje że i u mnie się ta odżywka sprawdzi :)

      Usuń
  8. Plener bajeczny, namiot mamy podobny z Inter Marche, tylko jakoś dziwnie się go składa bo ma dodatkowo przedsionek :@ A co do odżywek do rzęs to stosuję od kilku dni odżywkę z Oriflame za 14.99 i sama nie wierzę, ale rzęsy naprawdę są o niebie dłuższe :) Ciekawa jestem Twoich złotych środków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tez juz chyba nigdy nie będzie tak ładnie złozony jak był pierwotnie;), co do odzywek - sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie:), i cena 14,99 tez jest do przełknięcia, bo płacić za odżywke ok 180zł po prostu...nie dla mnie :)

      Usuń
  9. ja też z niecierpliwością czekam na zdjęcia rzęs ;-) co do odżywek to słyszałam jedynie o olejku rycynowym chociaż nigdy nie stosowałam, bo rzęsy mam długie ciemne i gęste ;-) pozdrawiam Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki namiot to super sprawa na lato!

    Po zabiegu 1:1 rzęsy nie mają prawa się zniszczyć! Musiałaś źle trafić :(

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video