by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 11 czerwca 2013

no time to lose...

Ostatnio przybyło mi obowiązków i nie mam na nic czasu, niestety...
Dlatego zlepek zdjęć z ostatniego czasu....
Enjoy!
Mój kochany Tofisiek...juz się trochę nam starzeje....
 Prezent od męża....
 sniadanko omnonommm....
 troche imieninowo....
 zrobione własnoręcznie przez moja ukochaną siostrzenicę Alinusie.....

 ja ...go to work...
 in work ;)....
 Misiol i jego minka niewiniatka ;)
 ....po tym jak przemieszał mamie w szufladzie....


16 komentarzy:

  1. świetnie jest Ci w tej nowej fryzurce !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on śliczny ten Twój Misiol!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też myślę, co zrobić, żeby rozciągnąć czas

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki :) lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młody pomaga mamusi. Poukładał w szufladach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji imienin :) Prezent dostałaś piękny i ten storczyk.... :) Mój też mi szafki porządkuje, cóż taki wiek ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia Twój synek to cała Ty! i jaki pomocnik!;-) z fryzurą trafiłaś w dziesiątkę!
    szkoda tylko, że zwierzaczki nam się tak szybko starzeją...;-( pozdrawiam Magda xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Madziu robi sie do mnie podobny :-)

      Usuń
  8. No teraz mam ochotę na łososia:) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Królestwo za te kanapki!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video