by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 6 czerwca 2013

no i mam ... krótkie włosy!!!

Dzisiaj moja odwaga wygrała z rozsądkiem, obcięłam moje włosy!! Na krótko, na chłopczyce!!
Ledwo Misiol mnie poznał ;).
Nie pamiętam żebym miała kiedykolwiek krótkie włosy. Od kiedy mama zapuszczała mi włosy do komunii i po niej zawsze miałam długie lub chociaż do ramion. Zawsze co prawda blond, w różnych odcieniach.

A dzisiaj pierwszy raz jestem chłopczycą, i cieszę się!! A myślałam że będę żałować !!

Zdjęcie na szybko w domu, bez make upu dlatego w cynglach i po "stylizacji" fryzjera, muszę sama poprawić co nie co i będzie cool.
Kurde ale sie ciesze że sie w końcu zdecydowałam!!
To nie jedyna moja zmiana w życiu ale o tym innym razem.
Enjoy!



21 komentarzy:

  1. świetnie!!!!
    super fryzurka!
    ja też o takiej myślę, no może troszkę dłuższej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miało byc dłużej ale weź i dogadaj się z fryzjerka ;)

      Usuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba. Bardzo Ci pasuje moim skromnym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ idealnie CI w takich włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  4. woow Aśka!ale mnie zaskoczyłaś...więcej zdjęć poproszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedą jak się doprowadzę do porządku ;)

      Usuń
    2. czekam niecierpliwie:)

      Usuń
  5. Łał. Bardzo fajna ta fryzura. Na lato super. Ja ostatnio krótkie włosy miałam - ok 13 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, wyglądasz prześlicznie, uwielbiam takie metamorfozy :) Z niecierpliwością czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia dodaj więcej zdjęć, bo fajowo wyglądasz! nie wiem tylko czy Cię rozpoznam na ulicy teraz! pozdrawiam Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Asia - rewelacja!

    PS.Wiesz, że jest niedługo koncert DM w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem i w Wawie...ale ja niestety ani na jeden ani na drugi nie moge się wybrac, choć baaaardzo żałuję :(

      Usuń
  9. rozstałaś się z mężem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee, dlaczego?? czy ścięcie włosów oznacza rozstanie z mężem ?? :D

      Usuń
  10. no i po co ten pingle założyłaś ;p fajnie :) gratuluję odwagi :) ja raz się odważyłam i ściełam włosy na bob'a, do dzisiaj tego żałuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. No jestem w szoku, podziwiam za taką odważną decyzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana te włoski są idealne dla Ciebie- wyglądasz tak mega kobieco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jakiś miesiąc temu obcięłam się na krótko. I jest strasznie wygodnie, aż żałuje że tak długo nosiłam się z tym zamiarem :D
    Nie pytają cię wszyscy czy nie jest ci żal długich włosów? Bo ja to wciąż słyszę.
    Ps. Pasuje ci ta fryzurka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie jest mi żal :), myslę tak samo jak Ty czemu tak długo z tym zwlekałam ;), a jeszcze nikt mnie nie spytał czy żałuję, raczej mówią że świetnie wygladam, więc domniemam że dobrze mi w tej fryzurze ;)...pozdrawiam :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video