by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 23 czerwca 2013

leniwa niedziela..

Dzisiaj u nas paskudna pogoda. Ale wczoraj za to było pięknie i wykorzystaliśmy to na maxa!

Początek dnia spędziliśmy w ogrodzie, pluskając się w basenie. A po obiedzie pojechaliśmy do Grodziska na dni rodzin 3+. Ja takiej rodziny nie posiadam ;), ale było mnóstwo atrakcji dla dzieci :).
Dzień mogę zaliczyć do udanych.

Dzisiaj zamiast tradycyjnej piosenki, movie ze mną moją siostrą i naszymi dziećmi :D.
Było kupę śmiechu!!
Enjoy!









I na koniec my!!

22 komentarze:

  1. Zdjęcie pamiątkowe z wycieczki masz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się twoja dziecina ucieszyła zapewne i ile nowych atrakcji miała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tradycyjnie rozplywam się nad ostatnim zdjęciem z karmienia! Boskie:) Wesoly dzionek mieliście, aż żal, że pogoda się popsuła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko stópki? Ja wczoraj wskoczyłam do basenu (mamy taki jak Wasz)...na tyle ile można było wskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam być w ciągłym ruchu, bo odganiałam pszczoły ;)

      Usuń
  5. nie masz dużej rodziny, ale może będziesz ją miała.....

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubię młodą Miss - strój w truskawki - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, pozytywne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Pozytywne :) Urocze dzieciaki :) Oj rozmarzyłam się! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że jeszcze wpadniesz :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam do obserwowanych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam Wasz filmik na FB - dałyście czadu Dziewczynki! Super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny rodzinny wypad <3 !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas wczoraj też była paskudna pogoda... Oby się poprawiło. Ale bym popływała w basenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też często wybieramy się na takie rodzinne imprezy. Fajna sprawa, synek ma frajdę, a my też możemy trochę odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  14. My też się jeszcze karmnimy! <3

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video