by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 26 czerwca 2013

Jako że wiadomo, pracująca mama nie ma czasu w tygodniu na "pełne" sesje zdjęciowe ani na pisanine typu pitu pitu, wrzucam Wam więc mix zdjęć, i tak:

Misiol w diabelskim wydaniu ;)
Nasze nowe pierwsze buty do chodzenia firmy Bartek, najlepsze!
 Trudno mi opisac to zdjęcie, ale nie mogłam sie oprzeć żeby go nie dodac ;)
 ...po co mama robi zdjęcia tym butkom? ;)
 moje nowe sandałki, które będę nosić codziennie...czekałam na ich przecenę :D
 Nasz ukochaniec...Tofisiandoka :D
 nie mam reki do kwiatów :/ niestety, może ktos zna sposób na storczyki, chetnie posłucham!!
 dzisiejszy fast food :D
 Misiol na zakupach z mamą :D, kawał chłopa z niego sie mi zrobił ;)


 twarożek ze szczypiorkiem z dzialki moich tesciów...mniam, moje śniadanko

Enjoy!


13 komentarzy:

  1. No cóż, ja też nie ma zbytnio dobrej ręki do kwiatów. Dostałam od Teściowej storczyki, niestety nie utrzymały się długo. Być może były za bardzo podlewane, a te kwiaty nie lubią dużo wody, natomiast trzeba im zraszać liście. Wbrew pozorom rośliny potrzebują sporo uwagi i pielęgnacji. Nie nadaje się do tego.. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, Twój maluszek przeuroczy i koteczek cudny. Co do storczyków to ja te kwiatki po prostu uwielbiam. Aktualnie mam 6 w różnych kolorach :) Zauważyłam, że najlepiej rosną w bardzo słonecznym i ciepłym miejscu. Podlewam raz na tydzień czasem rzadziej. Ważne jest żeby po podlaniu odlać nadmiar wody, chodzi o to by tylko namoczyć korę. Ja nie pryskam liści a rosną odpukać super. Ważne też w zimie nie otwieram przy nich okna bo opadają kwiaty, chyba nie lubią przeciągów i zimnego powietrza :) Powodzenia nie poddawaj się wbrew pozorom te kwiaty nie są wymagające :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, kupię kolejnego i zastosuje sie do rady, i zobaczymy ;)

      Usuń
    2. Asiu, ale z tego co widzę to Twój po prosu przekwitł. Podlewaj go raz na tydzień i za jakiś czas zakwitnie znowu. Jeśli masz słoneczne okno to możesz go tam postawić. Jeśli zauważysz, że łodygi usychają utnij zeschniętą część. Jeśli są żywe zostaw być może z nich też wyjdą nowe :)

      Usuń
    3. w tej chwili mam 2 takie suche patyki, jeden stoi na oknie ale faktycznie nie ma tam słońca, a drugi na szafce pod tv i tam tez nie ma słońca ;/, przestawie je na słoneczne okno, ale ja ich jakos specjalnie nie podlewałam duzo, bo ciagle o tym zapominam ;), i maja takie specjalne doniczki dozujace wode :/

      Usuń
  3. Kochana a ty w tych swoich nowych sandałkach nadążysz za Misiolem jak zacznie śmigać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi raczej nie, one sa zarezerwowane na " do pracy" ;)

      Usuń
  4. Ja tem nie wiem co storczyki lubią najbardziej. Ja po prostu wsaxzam doniczke do przegotowanej wody i do tego przelewam od gory, w takiej kapieli stoi ze 3 godzijki ( w zależności jak sobie o nim przypomne) , wyciagam i wsadzam do jego osklonki :) i tyle, jakos kwiaty zyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka słodka diabelska minka!
    znam ją, Moja Nelka robi tak samo :):):)

    pozdrawiam, obserwuje i bede zagladać :*

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki twarożek, też robię ze szczypiorkiem z działki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmm narobiłaś mi ochoty na sushi, ale w ciąży nie bardzo mogę :/
    A Wasz rudy ukochaniec chyba strzelił focha na zdjęciu? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz sushi, ale z np. grillowanym kurczakiem ;)...a Tofis to taki od małego zmanierowany ;)

      Usuń
  8. świetny mix !
    wspaniały Diabełek :) !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video