by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 30 czerwca 2013

bloglovin, Łodź i takie tam ....

W związku z tym całym zamieszaniem odnośnie bloglovina, na prawej górnej zakładce, zapraszam do obserwowania :).

Dzisiaj odwiedziliśmy przyjaciela w Pabianicach i grzechem by było nie zajrzeć do cudownej Łodzi. Tak cudownej, bardzo podoba mi się to miasto!. Ze względu na aurę panującą na dworze i małego Misiolka który z nami oczywiście pojechał, nie mogliśmy pohasać po "Piotrkowskiej", ale byliśmy w Manufakturze ;)....wrócimy niebawem...nowa autostrada A2, zaniosła nas tam z pod Warszawy w "chwilkę"....







 ...dużo było łażenia, więc mama buty zmienić musiała ;)



ja: buty Zara, spodenki Cameau, bluzka Zara :)

Ci co mnie obserwują na instagramie wiedzą czemu ona :) http://instagram.com/ilikemyselfar



29 komentarzy:

  1. jej serio podoba Ci się Łódź ? kurcze chyba nie doceniam jej , tzn ma swój cudowny indywidualny klimat ale jakoś smutno mi patrzeć jak niszczeje :/ śliczne rodzinne foty ! ...oczywiście ja też już dodałam na bloglovin' do obserwowanych :*

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taki cudowny klimat ma łÓdź, cos jakby nasza Praga w Wawie ;)

      Usuń
  2. Asia te sandałki to był strzał w dychę! Są absolutnie boskie!
    My też byliśmy niedawno w Łodzi, podobno jest tam największy w Polsce (czy nawet Europie) second hand, pokazywali go w Top Model, niestety nikt w Łodzi o nim nie słyszał... :) No ale miasto piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ja sie zachwyciłam, a o tym sh nie słychałam daj znac gdzie jest jak bede nastepnym razem zajrze !! :)

      Usuń
  3. ale masz śliczne, szczuplutkie nóżki! a fryzurka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miała okazji być w Łodzi - na temat tego miasta są często skrajne opinie. Bardzo fajne zdjęcia i masz śliczne sandałki.
    ps. gif można zrobić na tej stronie http://picasion.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę sandałki na nogach. Świętnie wyglądasz, szczególnie na 5 zdjęciu z Misiolem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-*, ale wlasnie na tym zdjeciu juz mam zmienione buty ;-)

      Usuń
  6. masz przesliczne oczy - chlopak wspanialy jak mój smieszek :)- aaa i mialam kupic taki sam wózek stanelo na quinny ten taki 3 kołowy ale widze ze ten sie prezentuje bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zastanawialam sie nad tym 3 kolowcem! W koncu padlo na nune i ...ma swoje plusy i minusy ;-)

      Usuń
  7. Ta fryzurka mnie urzekła wyglądasz w niej tak dziewczęco i super, świetne spodenki

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uważam, że buciki cudne :) Na stopach prezentują sie jeszcze lepiej.
    Fajny wypad mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śweitny dzieciak ;d
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna rodzinka!!! ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. nadrabiam zaległości i obserwuję instagrama :) w ogóle na razie ta aplikacja to dla mnie masakra ;p Kochana powiedz mi czy tak jak np. androida mam tylko na tablecie to fotki mogę dodawać tylko z tableta czy jeszcze z innych urządze też??? normalnie aż wstyd ;p buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaden wstyd kazdy sie uczy:-), mozesz inne z galerii z meila:-)

      Usuń
  12. świetnie i rodzinnie spędzony kawałek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknie wyglądacie! A sandałki to masz zarąbiste!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia:) Właśnie jesteśmy w Łodzi u rodziców:) Choć rzadko słyszę, że komuś Łódź się podoba, to na zdjęcia patrzyłam z sentymentem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się autentycznie podoba!!na pewno wrócimy :)

      Usuń
  15. love your shorts and bag, looking stunning! i bet it was a great day with your loved ones <3<3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. NO takie rodzinne wypady to ja lubię podglądać <3 achhhh ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze dziecko. ;) Rodzinne wycieczki zawsze spoko ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video