by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 21 czerwca 2013

2 dzień żłobka i....... jesteśmy w domu :)


Dzisiaj mieliśmy męczący, zwariowany dzień.. Tyle spraw do ogarnięcia. Ostatnio prawie nie wychodzimy z samochodu :(...


Najpierw rano razem z mamą do pracy. Powrót w piątkowym korku, bo trzeba zdązyć na 15stą do żłobka. I jeszcze do Babci na imieniny, i milion innych drobnych spraw do załatwienia po drodze :/..... eh i ten upał :/

Żłobek ogarnięty! Misio dzisiaj został jak u dobrych znajomych. Buziak dla niego!!

Tak więc mix zdjęć z dzisiaj poniżej.

Ciiii....nic nie mówcie mamie że się tak umorusałem :D
 Kot moich rodziców już chyba na dobre się u nas zadomowił ....

 My jak zwykle w aucie...

 Mama musi być na bieżąco, taka praca, więc w korku nadrabia meile....
 Znalazłam w szafie te fantastyczne buty firmy Bagatt....
 Jestem bardzo grzeczny w pracy u mamy......ten tablet to cudo, tyle posiada funkcji :)
 I znowu uśmiechnieta umorusana mordka mojego najkochańszego :*jejciu, jak ja go kocham!!
 



                               

17 komentarzy:

  1. Brawo dla maluszka,że tak dzielny jest. A ty masz spokojną głowę.
    Wczoraj czytałam wpis na temat Waszych starań o synka. Troszkę przeszliście. Mogę powiedzieć, że dobrze to znam. U nas przed decyzją o in vitro udało się naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo dzielny ten mój synek :)i fajnie że Wam się udało ...pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jak zwykle fajna porcja fotek :) Uwielbiam te umorusane buźki ;)
    A babcia ma może na imię Alicja? :D
    Też czytałam Twój wpis... pełen szacun KOBIETO! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Alicja:), dziekuję :*

      Usuń
    2. Moja imienniczka :) Też dziś świętowałam...

      Usuń
    3. życzenia na Twoim blogu :-*

      Usuń
  3. super fotki Kochana :) super jest ten Twój Misiolek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooo też bym chciała w swojej szafie znaleźć takie buty :)))
    Słodziachnego masz tego blondaska :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia pozdrowienia dla waszej Mamy ;-) Super zdjęcia, fajnie, że Misiołek się już zadamawia ;-) przeczytałam o waszych staraniach i jestem pełna podziwu;-) tak masz rację, wiara czyni cuda!!! pozdrawiam Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki maluszek :) a buciki masz genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny ten Twój synio ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video