by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 20 czerwca 2013

1 dzień w żłobku...mama happy

Dzisiaj nadszedł w końcu ten straszny dzień....Misio został sam w żłobku, ale tylko na godzinkę.
Idzie też jutro również na godzinkę i tak do końca miesiąca...a później będzie chodził już na stałe na pięć godzin dziennie.

Przeżyłam!!!!!...pojechałam w tym czasie do galerii na szybkie zakupy ( wyprzedaż w HaMie ;) ).
Nie płakał, zachowywał się wspaniale do czasu aż po niego nie przyjechałam ...wtedy uronił kilka łez, ale mama wzięła na rączki i było po łzach ;).
Ogólnie NIE BYŁO ŹLE!!

Ponadto jest ze mną wywiad u Ani na Milowe Wzgórze , o szczęściu poczęcia Misiolka! Zapraszam

I my w drodze do żłobka:)
Enjoy!




25 komentarzy:

  1. dzielny chłopczyk.
    Fajnie wyglądasz w krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dzielny a mama dziękuję za komplement :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla Misiola. Dzielny chłopak. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to nie wiem czy mama nie dzielniejsza :-) ja zawsze przezywam strasznie jak corcia jest poza domem. Gratki dla Maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja :) chyba ja miałam wiekszego stresa ;)

      Usuń
  4. Najważniejsze, żeby się przyzwyczaił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma wyjścia:), musze wracac na pełen etat do pracy...

      Usuń
  5. Dobre wieści i Misiolek taki dzielny! :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratulacje :)
    Oby tak dalej :)
    Fajny z Was duet na tych zdjęciach (:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały ma nietęgą minę jak na początek. Brawa dla mamy. Ciekawa jestem czy zakręciła się łezka w oku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze łezka nie, ale strach był straszny...nie wiedziałąm wyjść czy czekać i podsłuchiwać pod drzwiami...ale w końcu wsiadłam do samochodu i odjechałam :)

      Usuń
  8. Dzielna i Mama i Misiołek ;-) pozdrawiam Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem, kto bardziej przeżywa to rozstanie, Twoje dziecko, czy Ty sama? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak praca to praca więc maluszek do żłobka musi. Szacunek mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to teraz już będzie z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. brawo dla mamy i dla synka :) Przeczytałam wywiad z oczami pełnymi łez....

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana właśnie przeczytałam Twój wywiad....jestem pod wrażeniem :) silna z Ciebie babka :) gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały, dzielny, mały rycerz - mama musi być dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. my też palnujemy od wrzesnia oddac malego do żłobka ;)
    ślicznego masz synka! :)

    pozdrawiamy
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video