by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 11 maja 2013

, ,

weekendowy czas.....

Co prawda weekend jeszcze się nie skończył i zapewne jutro będą jakieś nowe fotki, ale dzisiaj fotorelacja z piątku i dzisiaj.

Wczoraj byliśmy z Misiolkiem na basenie, mojego synka pierwszy raz...i już wiem że muszę wykupić karnet :D. Najbliżej mamy na kryty basen do Grodziska Mazowieckiego "Wodnik", tam też się wybraliśmy z K &K. :* Niestety nie jest to przyjazne miejsce dla mam z małym dzieckiem, zero przystosowania. Oprócz szatni "rodzinnej" właściwie tylko z nazwy taka jest, następnym razem muszę zabrać nosidełko bo kręgosłup czuję do tej pory od robienia wszystkiego z dzieckiem "w powietrzu".
Ale mimo wszystko na basenie Misiol był w swoim żywiole.

Dzisiaj wybrałam się z siostrą A., moją siostrzenica A. oraz z Misiolkiem na zakupy do Złotych Tarasów. Miałam sobie kupić coś na komunię A. A z czym wróciłam?...dwiema wiszącymi lampami z Flo...mega wyprzedaż 50%, likwidacja sklepu.
Na te lampy miałam chrapkę jak jeszcze były w normalnej cenie, wiec....nie mogłam sobie odmówić ;)

Tak więc muszę na zakup ciuchów wybrać się innym razem ;)...
A na sobie mam buty znane już z pantofelek24.pl, spodnie tak stare że nawet nie pamiętam gdzie je kupiłam ;), bluzka Zara, torebka z miejscowego sklepu mojego klienta, a pasek bardzo ciekawy czerwony zamiast klamry kokardka, ale niestety dokładnie go nie widać ...szkoda...
Enjoy!

My już po zakupach....


Misiol po kapieli.....
 Módlmy się...a do kościółka dopiero jutro ;)....
 Bańki mydlane ah...
 Zakup świnki skarbonki...na szczęscie...
 Moje dzieło piątkowe...na szczęście spaliłam ( bo to fotki przed wrzutem do piekarnika ;)  )...i nie zjadłam haha
 Bańkowy Misiol raz jeszcze....
Dzisiaj mi to przypomniała Natalia Sikora z the voice...zdecydowanie uwielbiam....

26 komentarzy:

  1. Ależ ten Misiol przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie masz fotki tej lampy???? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dwie ;), jak zawiesze to pokaże :*

      Usuń
  3. świetne masz spodnie
    ja właśnie choruję na takie dresowe
    Zara???

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm, pizza wygląda smakowicie. :) Świetne balerinki, gdzie zakupione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pantofelek24.pl są w promocji na stronie głównej :)

      Usuń
  5. Kurcze, w Arkadii też likwidują Flo... Ale tam już puchy. Muszę lecieć jutro do Szałasów i obczaić, co i jak. Kurcze, czyżby zwijali interes? Szkoda by było - strasznie lubię te sklepy!
    Basen... też się wybieram, ale coś nie mogę dotrzeć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu , spytałam sprzedawce i podobnież ma juz w ogóle nie byc Flo...niestety tez żałuję...bo za nie duże pieniadze można było kupic jakieś "git" rzeczy ;)

      Usuń
  6. pizza wygląda smakowicie :P narobiłaś mi ochoty na nią :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia Kochana ! Pizza wygląda bardzo apetyczni ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten sklep FLO podobają mi się tamtejsze gadżety :D
    a pizza wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie bo fjne mozna w nim znalezc duperele :-) za niewielkie pieniadze... szkoda ze juz go nie bedzie :-(

      Usuń
  9. Co za wspaniałe uczucie, gdy to na co polujemy jest PRZECENIONE :))))
    Wyglądałaś świetnie, Misiol kawałek byczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak !! szczęście mnie ogarnęło niesamowite :D

      Usuń
  10. Biedny Misiolek, taki zmęczony po zakupach czy basenie? Śpi uroczo z tymi złożonymi rączkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakupach :-) z basenu wyszedl przeszzesliwy :-)

      Usuń
  11. Ojej,jaka szkoda.Wygląda tak apetycznie.
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed pieczeniem ...tak dobrze wygladala :-)

      Usuń
  12. czyli wypad udany :) a ciucha sobie zdążysz jeszcze kupić :P
    jak mogłaś pizzę spalić? bym się chyba zapłakała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz wyjątkowo Asiu a Twój Misiolek radosny i szczęsliwy i jaki już duży!!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video