by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 15 maja 2013

Dzijzas..dzisiaj więcej czasu spędziłam w korkach niż w pracy , jakaś masakra :/ .
Na osłodę tego męczącego dnia, doszło do mnie kolejne pudełko glassy :), trochę się z nimi kłócę, ale to innym razem ;).....
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z pudełka...głównie z karnetu do Body Shop, bo te masła są niesamowite...i te zapachy...super!
Odnośnie bonu do zalando, raczej nie skorzystam, uważam że jest tam trochę za drogo :/

Oprócz tego byłam po pracy na zakupach, bo w niedziele mam komunię mojej chrześnicy ukochanej Alinusi, więc musiałam i prezent i coś dla Misia i dla siebie zakupić :).
Zrozumiałe że giftów nie pokaże, bo moja ukochana siostrzenica już podgląda mojego bloga ;).
Zatem pokaże co sobie zakupiłam, a są to drobiazgi, większość zakupów zrobiłam przez neta, no ale to w swoim czasie :)

ps Mamy mam pytanie odnośnie szczepionki na pneumokoki, jakie jest Wasze zdanie??
Enjoy!

box
 moja nowa lampa, jedna z dwóch, o której pisałam Wam ostatnio, dzisiaj tylko zapowiedź zdjęć, bo mam mały bałagan :)
 nowe klapki na basen z Hama
 i tusz do rzęs dla oczu zielonych ;) zobaczymy czy zdziała cuda i wydobędzie kolor zieleni moich oczu hihi...był w rossmanie w promocji i to dobrej, normalnie ten tusz kosztuje coś koło 30zł ;)..ma kolor fiolet metalic!

i like it!....

23 komentarze:

  1. świetne te pudełko!!! sama się zastanawiam nad zamawianiem ich-warto??? buźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktos kocha nadmiar oryginalnych próbek w kosmetyczce to tak :D

      Usuń
  2. Rozpieszczasz się... :) Ale to dobrze, należy się :) A co!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampa - lux! No i widzę kokos - ja kupiłam w jakiejś ichniej niesamowitej promocji gigantyczną butlę (750 ml) kokosowego kremu pod prysznic. Uwielbiam go!

    Odnośnie pneumokoków - moja ciocia, która pracuje w Służbie Krwi, mówi: szczepić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jak jest ciepło uwielbiam takie słodkie zapachy :)

      Usuń
  4. wczoraj kupiłam takie same japonki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny ten Glossy, a najbardziej podoba mi się miniaturka Roberto Cavalli, bo i flakon i zapach bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez ta miniaturka najbardziej przypadła do gustu:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem co to za tusz, czytałam, że jest całkiem dobry, chyba go wypróbuję, z tym, że wybiorę taki dla oczu niebieskich :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny boxik z tego co widzę :) spisali się :)
    jestem ciekawa tego tuszu.. ciekawe czy faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhh… ABSOlutely amazing purchases: LOVE it!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of 21st century
    Google+ | Facebook | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba twój blog:) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/2013/05/konkurs.html :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)

    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten karnet do body shop'a to sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne klapki :) uwielbiam chodzić na basen! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs dla oczu zielonych-zaciekawiłaś mnie tm wynalazkiem.Koniecznie napisz wrażenia po jego stosowaniu,jestem bardzo ciekawa.No i ten fiolet jak wygląda na rzęsach (tzn. czy jest bardzo fioletowy,czy raczej czarno-fioletowy)?
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on ma kolor taki bardziej czarno fioletowo metaliczny...dzisiaj wrzucę wieczorem fotki :)

      Usuń
  13. Hej Asia, może Cię zainteresuje ten kiermasz:
    https://www.facebook.com/events/445480368866486

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video