by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 30 maja 2013

patafonie giń....

Długi weekend...nie dla wszystkich pewnie, ale dla mnie i owszem :D. Wczorajszy ostatni dzień w pracy niestety nie należał do udanych, bo jakiś patafon pier*ony, wybił mi przednią boczną szybę w aucie i jestem bez samochodu do soboty :/. Na szczęście nie zdążył nic ukraść :P, a rączka pewnie boli :P.
Dlatego dzisiaj wybrałam się na procesję z rodzicami. Tak więc dzisiejsze zdjęcia są robione i przez mojego tatę i męża. Wybrałam tylko kilka.  
W dzisiejszym poście debiutuje moja mama ;).

Dzisiaj tak jak lubię najbardziej.... czyli na luzie. Wszystko co mam na sobie to Zara, przypadkowo, bo wszystko antyki z przed kilku lat! Ale że ja cenie sobie minimalizm, to ciuchy mogę kupować spokojnie na wiele sezonów!









21 komentarzy:

  1. Mały jaki słodki. Córka i Mama niczego sobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś do Mamu podobna! PIekne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz buciki Asiu:)
    Zyczę w takim razie miłego leniuchowania:)
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa za debiut dla mamy :) Swoją drogą widzę wielkie podobieństwo ! :)
    Ale masz świetny zegarek ! A mały gangster to dopiero hit ! :) okulary muchy rulez ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj coś pechowy ten dzień bo ja złapałam gume!!!Wasza Mama nic się nie zmienia ;-) Jesteście bardzo do siebie podobne ;-) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. zwykła menda, od razu takich złodziei kastrować !! :D

      Usuń
  7. Śliczną masz rodzinke :)
    Miłego długiego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udany zestaw! Podoba mi się krój i kolor jeansów, tył bluzki i bardzo fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. synek ma zabójcze okulary :) widzę, że miło i rodzinnie spędzasz wolny czas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie ♥
    Ja tymczasem chciałabym zaprosić Cię na swój konkurs...
    Do wygrania modne,zwiewne i wiosenne ciuszki KLIK ♥ Buziaki: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to niemiłą miałaś przygodę.
    Za to wyglądasz fantastycznie i pozdrawiam mamę :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybili Ci szybę?! Co za buraki!
    A tak z ciekawości, masz warszawską rejestrację? Może to ci, co przebijają opony samochodom na obcych numerach? No nic!

    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam warszawskie numery :( ale już mam szybę nową ;)

      Usuń
  13. przykromi z powodu szyby.

    też lubię takie wielosezonówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super butki!!! :)

    Co do samochodu, buractwa niestety nie brakuje. Mnie jakiś czas temu ukradli tablice rejestracyjne...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video