by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 19 maja 2013

niedzielnie...komunijnie...

Już ledwo żyję, ale jeszcze wstawiam kilka fotek z dzisiejszego wielkiego dnia mojej ukochanej siostrzenicy A.
Dzisiaj odbyła się jej pierwsza komunia, a rodzinny obiad był u mnie w domu...
A. wyglądała najładniej..i mówię to całkiem obiektywnie ;)...

Jak już wcześniej pisałam nie noszę sukienek, nie lubię i już...a że pieniądze przeznaczone na ciuchy specjalnie na ta okazje przewaliłam na lampy, to musiałam dobrze pogrzebać w szafie i tak...baskinka z przed roku dorothy perkins, spódniczka z cekinami stradivarius, buty...no właśnie miały być złote sandałki zamówione przeszło tydzień temu i niestety nie dotarły :/, więc mam zamszowe sandałki japonki Zary kupione jakieś 6-7 lat temu!!

Poniżej kilka fotek, zapraszam

Tutaj przed wyjściem z domu...niestety w pośpiechu schowała mi się część naszyjnika-kołnierzyka;)


 samostrzał w brudnych okularach, cud że coś widziałam ;)




 już w domu...od razu w wygodniejszych łaszkach ;)
............ proszę mi nie przeszkadzać przy jedzeniu!!!


 torcik...pychotka....
rodzeństwo <3

dzisiaj miałam takie włosy jak Kim po przeczesaniu targającym wiaterkiem ;)na głowie galopujące lata 80te ;)



21 komentarzy:

  1. Powinnaś się mocno zastanowić nad noszeniem sukienek, spódniczek.....Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo elegancko wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw... i faktycznie zamień spodnie na spódnice bo masz co pokazać :) A najcudowniejsza fotka, to ta kiedy Misolek się zajada...kochammmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i super! kupować nic nie musiałaś, a i tak wygladałaś świetnie.. a i lampy są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica i słodkie maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! Spódniczka mnie zachwyciła totalnie :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż sama tego chciałaś;-) na pierwszy plan mała dama...uwielbiam dziewczynki z długich sukienkach komunijnych. Wyglądała prześlicznie.
    A Ty masz ode mnie żółtą kartkę...za ukrywanie takich zgrabnych nóg pod portkami.
    Wyglądałaś seksownie i bardzo elegancko, proszę o więcej takich stylizacji.
    Misiolek jest taki wesoły i słodziutki, uwielbiam GO:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też stwierdzę, że bardzo ładnie, a przede wszystkim elegancko wyglądałaś ;) Kochany ten dzieciak, tak słodko się uśmiecha! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie - uroczyście, komunijnie, rodzinnie ;-D to co najważniejsze ;-) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowo mamuśka ! Uwielbiam czerń połączoną ze złotem ! Spódniczka totalnie rewelacyjna ! Też taką chcę ! <3 A buciki mmmmm sama słodycz :) Wielkie oklaski za zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądałaś, buty cudo.

    Lampy HK Living?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :), lampy z Flo z wyprzedaży ;)

      Usuń
  13. Moja droga, wyglądałaś fantastycznie! Nie wiem, czy byś znalazła coś lepszego w sklepach, bo tam teraz same letnie bawełniane szmatki.
    Spódnica jest świetna. Uwielbiam takie a la barokowe, wzory, arabeski, złoto, itd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale boską masz spódniczkę ♡ :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video