by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 3 maja 2013

Wpis z tych nic nie wnoszących. Zdjęcia wcześniej niepublikowane z ostatniego tygodnia. 
A majówka? Niech mnie wszyscy święci trzymają...miało być 30 stopni, chyba w sumie ;) 

Me in work, z samostrzału ;)

Moje ciężkie ostatnie przed weekendowe dni w pracy.........przypominam że prowadzę również bloga tematycznego, serdecznie zapraszam klik
 A tu jak w tytule ;)....
Nasze odwiedziny u znajomych...
W związku z ta paskudna pogodą bawimy się w domu, z siostrą Alinusią...



Enjoy!





19 komentarzy:

  1. 3ci maja, na dodatek piątek, weekendu początek. Relaksować się (pomimo słabej pogody - ot choćby oglądając dobry film, na który nigdy nie ma czasu), a nie mi tu zdjęcia kalkulatorów i papierzysków wklejać!
    Czapka na synku leży jak ulał!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dla mnie dzień jak co dzień z tymi papierzyskami...zreszta ja je lubie ;)

      Usuń
  2. jesteś grubaskiem ...odchudzaj się jak chcesz się pokazywać publicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak 'miły' komplement od anonima..
      Misiol w czapce wygląda bombowo :D
      pozdrawiam

      Usuń
    2. o tak "poprawił" mi humor na cały dzień ;)

      Usuń
  3. My wczoraj z maluchem zrobilismy sobie maly piknik na trawie, bylo pieknie i slonecznie! Tobie tez zycze slonecznego weekendu (bez cyferek)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo prognozy pogody sprawdziły się, że hej! :D
    Sweet focia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, kiedy oglądam Twojego synusia to Ty schodzisz na dalszy plan heheh
    Wygląda bosko w tej czapce<3

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz co?!jak możesz pokazywać się z taką tuszą ??powinnaś schudnąć zdecydowanie!popieram anonima w 100%...phiii!

    buźka!mam nadzieję , że wypoczynek majowy się udał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana bardzo sie udał :)buziaki :*

      Usuń
  7. Fakne zdj ecia masz cudnego synka pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny synek :) bardzo fajne, pozytywne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziak z synka :))


    +obserwuję
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Chyba w sumie" - genialnie to ujęłaś;) aż się szeroko uśmiechnęłam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha podpisuję się pod komentarzem wyżej, nieźle się uśmiałam z Twojego tekstu "chyba w sumie" :-D Pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe, sezon pitowy zakończony :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video