by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 26 maja 2013

dzień mamy...mazury

Hi
Pierwszy raz w życiu Dzień Mamy, nie był tylko dniem mojej mamy...ale i MOIM. Cudowny dzień, tym bardziej że spędzony na naszych pięknych mazurach!

Byliśmy na krótki wypad w Mrągowie, skąd pochodzi mój mąż.
Oczywiście "zgwałciłam" go o krótka sesję nad jeziorem Czos :D.

Mam na sobie już znaną narzutkę z Mosquito, spodnie Bershka, które przeleżały w mojej szafie 2 lata ( dopiero teraz weszłam w rozmiar 34 ;) ), buty Zara.

Ja po dłuuuugiej podróży idę odpocząć a Was zostawiam ze zdjęciami.
Enjoy!









 Fotograf i pomocnik ;)



18 komentarzy:

  1. Moje MAZURY ♥
    urodziłam się tam i wychowałam :) pozdrowienia dla męża ziomka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. I Dzień matki- przeżycie niezapomniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze sie jaram mimo ze synek smacznie spi ;)

      Usuń
  3. ładna stylizacja,taka delikatna:)
    zapraszam do siebie na konkurs z OASAP oraz do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie Asiu:)
    wszystkiego dobrego z okazji Dnia Mamy...już za rok synek wręczy Ci kwiatuszka samodzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na to :) Ty pewnie dostałaś super prezent od córeczki :)

      Usuń
  5. Piękny miałaś Dzień Matki :) Synek - słodziaczek :)
    Miłego odpoczynku i do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda z Nas miała zapewne piękny ten pierwszy dzień matki ;), pozdrawiam :*

      Usuń
  6. słodkie, ja od mojego synka dostałam mini mini storczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że wypad był udany :)
    pozdrawiania dla Was

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś w ten piękny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  10. to był dla Ciebie wyjątkowy dzień :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pierwszego Dnia Mamy!
    Fajnie, że go uwieczniliście na zdjęciach!
    Pozdr. J.J.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video