by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 17 maja 2013

try...

Hejka
Wypróbowałam ten tusz Max Factora do zielonych oczu i .....szkoda pieniędzy ;). Ma on kolor fioletowo metaliczny, więc wspomogłam się dodatkowo fioletowym cieniem, a oczy wyglądają dokładnie tak jak bym używała czarnego tuszu. Chociaż ma swoje zalety, ładnie rozczesuje i nie skleja rzęs, no ale nie o to mi w nim chodziło, do tego mam swój wypróbowany ;). 






I dzisiaj wypróbowałam kolor do policzków z glassybox...Boziuniu najkochańsza!!cały dzięń wyglądałam jak "Wańka Wstańka" i do tego te upierdzielone paluchy, dopiero po basenie mi zeszło...masakra...niewypał totalny, wyglądałam jak poparzona na twarzy....



Instrukcja mówi sama za się ;)



...poplamione palce...tere fere ... a ja wyglądałam jak bym sobie grzebała nie wiem gdzie ;).....

I jeszcze na koniec kawał, który od razu skojarzył mi się ze sklepami w których są strasznie nachalni sprzedawcy, czego baaardzo nie lubię ;)

- Dzień dobry, w czym możemy panu pomóc, co chciałby pan kupić?
Facet się zastanowił i mówi:
- Rękawiczki.
- To proszę podejść do tamtego działu.
Facet idzie do wskazanego działu i mówi:
- Potrzebuję rękawiczki.
- Zimowe czy letnie?
- Zimowe.
- To proszę przejść do następnego działu.
Facet poszedł:
- Dzień dobry, potrzebuję zimowe rękawiczki.
- Skórzane czy nie?
- Skórzane.
- To proszę podejść do działu następnego.
Facet poddenerwowany podchodzi do wskazanego stoiska:
- Chcę kupić zimowe, skórzane rękawiczki.
- Z klamerką czy bez?
- Z klamerką.
- Proszę podejść do następnego stoiska.
Facet już wkurzony, ale idzie nic nie mówiąc:
- Potrzebuję rękawiczki, zimowe, skórzane, z klamerką.
- Klamerka na zatrzask czy na rzepy?
- Na rzepy.
- Zapraszam do działu naprzeciwko.
Facet nie wytrzymuje i wrzeszczy:
- Proszę przestać nade mną się znęcać, dajcie mi rękawiczki i pójdę sobie!
- Proszę pana, proszę nabrać cierpliwości, chcemy panu sprzedać dokładnie takie, jakie pan potrzebuje.
Facet idzie dalej:
- Proszę o rękawiczki zimowe, skórzane, z klamerką na rzepy.
- A jaki kolor?
Aż tu nagle otwierają się drzwi do sklepu, wchodzi klient z sedesem świeżo wyrwanym z podłogi, od którego odstają kawałki glazury, niesie go na wyciągniętych rękach, podchodzi do lady i krzyczy:
- Taki mam sedes, taką glazurę, dupę wam wczoraj pokazałem, dajcie mi papier toaletowy!



Nie może zabraknąć Misiolka i jego Siostry :)




Enjoy!

19 komentarzy:

  1. zdjęcie dzieciaczków cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiolek z Siostrą najfajniejsi :) No i Pink oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko!przeczytałam ten dowcip sama...zaczęłam rechotać jak głupia...zawołałam Daniela, przeczytałam mu i teraz obydwoje nie możemy opanować śmiechu! dobre, i takie prawdziwe!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakończenia kawału się zdecydowanie nie spodziewałam :)

    Też kiedyś kupiłam fioletowy (chyba z Avonu) i był strasznie słaby.
    Ale mam w pamięci szafirowy tusz Pupy mojej mamy, który przywiozła wiele lat temu z Paryża. Był boski i cudownie malował rzęsy [chyba się mówi teraz, że "miał dobrą pigmentację" ;)]. Od lat poszukuję tego efektu, ale niestety ni znalazłam...

    Pozdr. Aśka

    OdpowiedzUsuń
  5. To Misiol ma siostrunie? :D
    No ten roz to jakas porazka rzeczywiscie. A pisoenke Pink uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Róży w kremie nie lubię, tusz Max Factora też do mnie nie przemówił, ale rzęsy masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten róż to jakiś totalny niewypał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczka masz pieknie zrobione, to nic, że wygląda na czarny :) Pink uwielbiam, a kawał rozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście ten róż nie wygląda zachęcająco xD świetny kawał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej,to faktycznie nie fajnie.Szkoda bo myślałam,że to będzie ciekawy gadżet,a tu klops ;(
    Dzięki,że zrobiłaś recenzję :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie takich wynalazkow takze i tak bym nie kupila ale dobrze wiedziec!
    juz obserwuje i bede wpadac czesciej pozdrawiam i zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  12. My kobiety mamy to do siebie, że lubimy nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak myślała, że ta mascara dostosowana do koloru zrenic to ściema, ale opis różu powalający:p:))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video