by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 22 maja 2013

...chyba znowu zacznę nosić spódnice !

Jak w temacie....kiedyś nosiłam tylko spódniczki, głównie krótkie. Ale z czasem przestałam. Zapewne przyłożyło się do tego moje złamanie kostki, rok po roku...w maju!!( muszę uważać :D )więc już 2 lata wyjęte, a później ciąża...i tak odzwyczaiłam się chodzić w butach na obcasach i w spódnicach, od teraz mam zamiar to zmienić!!

Zdjęcia dzisiejsze z przed mojej pracy w klimatycznej starej kamienicy..Mam na sobie spódnicę Orsay ( nawet nie wiedziałam że jest w moim posiadaniu, przypadek przy grzebaniu w szafie ), buty tzw. antyki z Zary, mają bardzo niski obcas, więc na razie dla mnie najlepsze ;), bluzka stradivarius.

zdjęcia by K., dzięki :*


To chyba będzie ulubione danie Misiolka...wędzony kurczaczek :D.....
I muszę się pochwalić, że Misiolek już próbuje chodzić trzymając się mamy rączek :D!!...się zacznie...:/


11 komentarzy:

  1. Zacznij nosić spódnice, bo bardzo dobrze Ci w nich :)
    Misiolek dzielny chłopczyk, kibicuję jego pierwszym i kolejnym kroczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój już chodzi przy meblach i rączkach też, słodkie :D
    ładnie Ci w spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiol dosyc późno usiadł, zaczął raczkowac itp...dopiero teraz jak strzelił z tymi swoimi umiejetnosciami!!to wszystko na raz, cięzko nadązyc :)

      Usuń
  3. Obawiam się, że jak mały zacznie biegać będzie trzeba ponownie założyć płaskie obuwie i spodnie. Szkoda, bo bardzo ładnie wyglądasz. Mi w oko wpadła spódnica, w której byłaś na komunii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana powinnaś chodzić w spódnicach codziennie :) wyglądasz idealnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam Tobie, że koniecznie musisz nosić spódnice!!!!
    A gdzie ta klimatyczna kamienica????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wspólnej , jak ten serial hehe, w centrum :) zapraszam na kawę :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video