by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 27 maja 2013

butelka treningowa LOVI

Witam serdecznie Mamy

Dzisiaj krótki zakupowy pościk, jak w tytule butelki-kubka treningowego firmy LOVI, znajdziecie szczegółowy opis o nim tutaj.

Misiolek ma już swój kubeczek niekapek, ale niestety picie z niego zawsze kończyło się zalanym ubrankiem. Zależy mi bardzo, żeby nauczył się z niego pić a nie z butelki ze smoczkiem, bo wiadomo idzie lato, a juz jest na tyle duży że sam cycuś już mu nie wystarcza ;).

Więc z całego serca Mamy, jeśli tez macie ten problem z niekapkiem, polecam kubeczek treningowy. Ma miękki i dobrze wyprofilowany "dziobek". Dziurka jest dosyć duża, ale Misiolek załapał od razu, czego i Wam życzę :).My mamy kolor czerwony z żółtym.







5 komentarzy:

  1. Pamiętam jaki ja miałam kłopot z kupowaniem butelek i kubeczków. Mojemu synkowi nic nie pasowało. Miałam ich cały magazyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy taki z MAM i też się sprawdził :) Grunt aby Maluch był zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z MAM kupiłam butelkę ze smoczkiem i tez jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video