by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 12 kwietnia 2013

za dużo Misiolka na blogu....??...nieeeeeee

W czasie "przed" Misiolkiem, tj. jakieś 2 lata temu, tematy "dziecko" omijałam szerokim łukiem ;), mimo że byłam już po 30stce ;) .
Nigdy nie byłam typem dziewczyny, która na widok małego dziecka robi do niego "ti ti ti". Zmieniło się to u mnie oczywiście po urodzeniu mojego kochanego synka, i tutaj na pewno wszystkie mamy wiedzą o co mi chodzi;).A te które nie maja dzieci, o tym nie wiedzą i ja to doskonale rozumiem ;).

Dlatego wszystkie osoby znudzone zdjęciami mojego Misiolka na blogu ostrzegam....będzie ich więcej ;).

A co dziś chciałam pokazać? Ano chciałam pokazać że miałam taki bezpieczny azyl dla Misiolka na rozłożonej kanapie zabezpieczonej poduchami....i ta twierdza niestety już się nie sprawdza po nowo nabytych umiejętnościach Michała :(. Teraz nie można już go spuszczać z oka nawet na chwilkę....

Ahhh ...a ja tak bardzo chciałam, żeby był starszy, siedział, chodził......a wcześniej było tak miło jak wiedziałam że sam się niewiele przemieści....No matce nie dogodzisz ;)

No i oczywiście dziś były zakupy dla Misiolka...już wiosenne



Mamo...ja juz nie chce więcej zdjęć ;)....
 Co my tam mamy?......
 Poduszka to już dla mnie żadna przeszkoda :)......



10 komentarzy:

  1. Fakt, Twoj syn urosl, widac to na zdjeciach, rozumiem Cie, ze chcesz Go pokazywac na blogu, ze jestes dumna z dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) , odwiedze na pewno :)..pozdrawiam

      Usuń
  3. U nas to samo... poduszka to już nie przeszkoda, a za poduszką tyle ciekawych rzeczy, które trzeba zobaczyć, dotknąć, wziąć do buźki... czas tak szybko leci. Pozdrawiam i zapraszam gorąco do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zakupy fajne :) szczególnie buciki :) przystojniak rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video